آخرین قیمت آهن اسفنجی صادراتی

قیمت آهن اسفنجی صادراتی با توجه به رقابتی بودن بازار با یک دیگر متفاوت می باشد که علاوه بر کیفیت خوب و در سطح استاندارد های بین المللی، دارای قیمت بسیار مناسبی و همین طپر تعیین شده ای در مقایسه با نمونه های مشابه آن ها می باشد.

آخرین قیمت آهن اسفنجی صادراتی

چند مشخصه آهن اسفنجی صادراتی

چند مشخصه آهن اسفنجی صادراتی

آهن از محصول های بسیار مهم در صنایع گوناگونی محسوب می شود به طوری که در بسیاری از صنایع مختلف از آن ها به صورت گسترده استفاده می شود که در انواع متنوعی بوده و هر یک از آن ها در بخش های متفاوتی از صنعت کاربرد داشته و مورد استفاده قرار می گیرند و هر کی از آن ها از ویژگی هایی بر خوردار هستند.

کارخانه های صنعتی با استخراج سنگ آهن که به صورت مستقیم از معدن انجام می شود به تولید آهن های اسفنجی می پردازند به شکلی که این سنگ ها همراه با نا خالصی هایی بوده که به وسیله فرایند های مختلف و با استفاده از گرما و حرارت مشخص و توسط کوره های صنعتی، به آهن خالص تبدیل می شوند که از آن ها در صنعت فولاد سازی به صورت گسترده برای تولید قطعه های اولیه آهنی و فولادی استفاده می شود.

هم چنین از دیگر مشخصه های آهن اسفنجی می توان به استقامت و میزان دوام بالای آن ها اشاره کرد که به همین دلیل در سازه های ساختمانی و همین طور صنعتی استفاده می شود زیرا نحوه ساخت آن ها به صورت کاملا دقیق و به عبارت دیگر به شکل مهندسی ساز بوده و به همین خاطر میزان در صنایع عمرانی به دلیل داشتن معیار های لازم کاربرد خواهند داشت.

یکی دیگر از مشخصات این آهن ها ابعاد و سایز های گوناگون آن ها می باشد و تولید این محصول به شکلی می باشد که برخی از این آهن ها به صورت پیچ مونتاژ شده و برخی دیگر نیز با استفاده از فرایند های جوش مونتاژ خواهد شد.

فروش آهن اسفنجی صادراتی میانه

فروش آهن اسفنجی صادراتی میانه آهن اسفنجی میانه یکی از مرغوب ترین و درجه یک ترین نمونه های این محصول بوده که امروزه صادرات این آهن ها در انواع مختلف به کشور های دیگر مانند عراق، عمان و ترکیه انجام می شود که آن ها نیز در کارخانه های صنعتی برای تولید سازه های فولادی استفاده می کنند.

فروش آهن اسفنجی به صورت مستقیم توسط تولید کنند های مرتبط با این محصول انجام می شود که قیمت تعیین شده برای آن ها با توجه به کیفیت به کار رفته در تولید آن ها و همین طور کارایی و کاربردی که دارند با یک دیگر متفاوت بوده و نرخ آن ها به وسیله تولید کننده مشخص می شود.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما