اخذ نمایندگی بریکت سرد آهن اسفنجی در ایران

ایران یکی از بهترین تولید کنندگان آهن اسفنجی در دنیا می باشد. در کارخانه شهرهای مختلفی همچون اصفهان، یزد و کرمان و … انواع این محصول با بهترین کیفیت و به وسیله تکنولوژی مدرن و پیشرفته تولید و ارائه می گردد یکی از محصولات تولید شده پرکاربرد بریکت سرد آهن اسفنجی است که استفاده زیادی در کارخانه های صنعتی مختلف نظیر کارخانه فولاد و آهن و تولید مواد شیمیایی دارد و استفاده از این محصول باعث افزایش کارایی و عملکردبهتر خطوط تولید می شود.

اخذ نمایندگی بریکت سرد آهن اسفنجی در ایران

مرغوب ترین بریکت سرد آهن اسفنجی

مرغوب ترین بریکت سرد آهن اسفنجیتولید آهن اسفنجی از گندله انجام می شود.با فشرده سازی و بریکت نمودن آهن اسفنجی مقاومت آن در برابر اکسیداسیون افزایش پیدا می کند و احتمال اشتعال و آتش سوزی وجود نخواهد داشت و بر اساس دمای ورودی به دو نوع بریکت سرد و بریکت گرم دسته بندی می شود.

این روزها کارخانه تولید فولاد از آهن اسفنجی به جای ضایعات آهنی استفاده می کنند و از مزیت های استفاده از آهن اسفنجی نسبت به ضایعات فلزی می توان به تولید فولاد با بهترین کیفیت، بالا بردن طول عمر کوره نسوز، کاهش زمان فرایند تولید و کاهش قیمت نهایی تولید اشاره نمود.
به قالب های فشرده شده آهن اسفنجی، بریکت می گویند. این محصول در بهبود کیفیت و کارایی ذخیره سازی همچنین حمل و نقل آسان تر آهن اسفنجی در کارخانه های تولید کننده بسیار حائز اهمیت است.

بریکت سرد آهنی برای کارخانه های فولاد سازی اهمیت زیادی دارد و به دلیل ظاهر اسفنجی و تخلخل زیاد رطوبت و اکسیزن را به میزان کافی جذب می کنند. از خصوصیات این محصول  می توان به قابلیبت اشتعال بالا و مقاومت سایشی کم اشاره نمود. در حمل و نقل آن باید نکات ایمنی رعایت گردد.

در تولید بریکت سرد اسفنجی از دانه های ریز آهن اسفنجی استفاده می گردد. مزیت های استفاده از بریکت مرغوب در صنایع مختلف عبارت است از: امکان انبار کردن مواد به مدت طولانی فراهم می شود و از آتش سوزی پیشگیری می شود همچنین امکان افزودن موادی نظیر کربن و عناصر آلیاژی و .. به بریکت فراهم می شود و  موادی که به دلیل ریز بودن قابلیت استفاده را نداشتند با بریکت سازی قابلیت مصرف مجدد را پیدا می کنند. 

تعداد کارخانه های فولاد سازی که دارای کوره های القایی و قوس الکتریکی می باشند و به بریکت سرد آهن اسفنجی نیاز دارند، در کشور زیاد می باشد و به همین علت تولید بریکت سرد با بهترین کیفیت در کارخانه های تولید کننده انجام می شود تا نیاز این کارخانه ها تأمین شده و از این محصول در کنار آهن قراضه در شارژ کوره های خود استفاده نمایند.

بریکت در صنعت در کارخانه های مختلف از جمله تولید فولاد و آهن، تولید مواد معدنی و شیمیایی دارای کارایی و عملکرد بسیار خوبی می باشد و به همین منظور امروزه تولید و عرضه بریکت در کشور رو به گسترش می باشد و علاوه بر ارائه در داخل کشور به بسیاری از کشورهای جهان نیز ارسال می شود و با توجه به کاربرد فراوان در بسیاری از صنایع، مورد استقبال متقاضیان زیادی در کشورهای خارجی قرار گرفته است و فروش بالایی را به خود اختصاص داده است.

بازار فروش عمده بریکت سرد آهن اسفنجی

بازار خرید و فروش بریکت به صورت عمده رونق بسیار خوبی دارد، زیرا به دلیل مقرون به صرفه بودن بسیاری از افراد ترجیح می دهند به این صورت خرید کنند.
در حال حاضر تجارت بریکت سرد آهن به علت متقاضی زیاد به یکی از تجارت های پررونق و پرسود در جهان تبدیل شده است و تقاضا برای تولید این ماده  پر مصرف در حال افزایش است و به همین منظور شرکت های تولید کننده مختلفی در زمینه تولید انواع بریکت مشغول فعالیت هستند که سعی دارند تا با استفاده از مواد اولیه باکیفیت بهترین محصول را تولید و ارائه کنند تا نیاز داخل کشور را تأمین نمایند.

تولید بریکت سرد و بریکت گرم در کارخانه های تولید کننده با بهترین کیفیت انجام می شود و در تولید بریکت سرد آهن اسفنجی درجه حرارت محصول ورودی دستگاه بریکت زنی با درجه حرارت محیط یکسان است.

بریکت با توجه به دمای فرآیند تولید و نوع آن به دسته های مختلفی تقسیم می شود که عبارت است از: بریکت نرمه آهن اسفنجی، بریکت گرم آهن اسفنجی و بریکت سرد آهن اسفنجی که هر کدام دارای کاربرد و ویژگی های متفاوتی می باشند.
در حال حاضر ایران یکی از بزرگترین تولید کنندگان آهن اسفنجی در جهان می باشد که علاوه بر استفاده صنایع مختلف در داخل کشور، حجم قابل ملاحظه ای از آن نیز صادر می شود.

پخش بریکت سرد آهن اسفنجی به شکل انبوه

پخش بریکت سرد آهن اسفنجی به شکل انبوهآهن اسفنجی دارای ظاهری متخلخل و به صورت اسفنج می باشد و دارای عیار آهن بالایی است که از بازیافت آهن طبیعی که به دمای ذوب نرسیده به دست می آید و کاربرد مهم آن در کوره های القایی در کارخانه تولید فولاد و آهن است که با توجه به کاربرد زیاد در کارخانه های تولید آهن از فروش بسیار خوبی برخوردار بوده و مورد استقبال مشتریان زیادی قرار گرفته است.

فروش و پخش بریکت سرد آهن اسفنجی توسط مراکز مختلفی انجام می شود که خریداران عمده این محصول کارخانه های شمش ریزی فولاد هستند که به دلیل گران بودن ضایعات فلزی ترجیح می دهند، از بریکت استفاده نمایند، زیرا از نظر اقتصادی بسیار مقرون به صرفه است. این کارخانه ها از کوره های القایی و قوس الکتریکی برای تولید محصولات خود استفاده می کنند و از بریکت آهن برای شارژ کوره ها در کنار ضایعات آهن استفاده می کنند. 

تولید آهن اسفنجی معمولا به دو روش میدرکس و پرد صورت می گیرد. تولید به روش میدرکس یکی از متداولترین و رایجترین شیوه تولید می باشد و برخی از کارخانه های تولید کننده نیز با استفاده از تکنولوژی پرد به تولید آهن اسفنجی با بهترین کیفیت اقدام می کنند.

صادرات پرسود بریکت سرد آهن اسفنجی به چین

امروزه کارخانه های تولید کننده زیادی بریکت سرد آهن اسفنجی را با استفاده از متریال درجه یک و به وسیله پیشرفته ترین تکنولوژی تولید می کنند که با توجه به کاربرد فراوان از فروش بالایی برخوردار می باشد و در داخل و خارج از کشور متقاضیان زیادی دارد و بسیاری از کشورهای جهان به ویژه چین خواهان این محصول کاربردی هستند و به همین منظور شرکت های بازرگانی متعددی در زمینه صادرات بریکت سرد آهن به کشورهایی نظیر چین، روسیه، هند، سوریه، پاکستان، گرجستان، مالزی، اندونزی، ترکیه و … در حال فعالیت هستند.

سالانه میزان قابل توجهی از این محصول به کشورهای مختلف و در بسته بندی های جامبوبگ انجام می شود. صادرات بریکت سرد آهن علاوه بر سود فراوان برای تاجران و بازرگانان ایرانی برای کشور نیز ارزآوری بسیار خوبی به همراه دارد و باعث تبادلات اقتصادی و تجاری ایران با سایر کشورهای مقصد می شود و زمینه ایجاد مشاغل جدید را فراهم می کند.

انواع بریکت آهن اسفنجی عبارت است از:

  • بریکت گرم آهن اسفنجی: این محصول طی فرآیندی با درجه حرارت بالای 650 درجه سانتی گراد از آهن اسفنجی فرآوری می گردد و مزیت های آن نسبت به آهن در حمل و نقل راحت تر و ذخیره سازی و شارژ آسان تر می باشد.
  • بریکت سرد آهن اسفنجی: این ماده در طی فرآیند بریکت سازی آهن اسفنجی در درجه حرارت بسیار پایین حاصل می شود و مزیت های آن  در مقایسه با آهن اسفنجی مواردی نظیر مقاومت بالا در برابر افت درجه فلزی، مقاومت سایشی بیسیار مناسب، استحکام بیشتر در برابر عوامل محیطی، کاهش ریسک در ذخیره سازی و حمل و نقل  همچنین در طول فرآیند تولید بریکت سرد می توان از عناصر آلیاژی برای نظم ترکیبات شیمیایی مورد نیاز در طول فرآیند فولاد سازی استفاده نمود.
  • بریکت نرمه آهن اسفنجی: ماده اولیه تولید این محصول آهن اسفنجی است که به آهن اسفنجی زیر سرندی نیز شناخته می شود و گلوله های شکسته آهن اسفنجی که در مرحله سرند باقی می مانند قادر هستند تا در مرحله فرآوری به بریکت نرمه اسفنجی تبدیل شده و به زنجیره فولاد سازی بر گردند.

خرید بدون واسطه بریکت سرد آهن اسفنجی

خرید بدون واسطه بریکت سرد آهن اسفنجییکی از مراکز خرید بریکت آهن اسفنجی همین شرکت می باشد که انواع این محصول را با کیفیت عالی و قیمت مناسب به خریداران ارائه می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه خرید و مشخصات محصول با کارشناسان فروش شرکت تماس حاصل نمایید.
شایان ذکر است که خرید و فروش از این مرکز فقط به صورت عمده انجام می شود که قیمت پایین و مقرون به صرفه تر از خرید جزیی است و خریدار و فروشنده سود خوبی می برند و مشتری استقبال بهتری از این نوع خرید می کند.
از مزیت های خرید از این مرکز می توان به صرفه جویی در وقت و هزینه ایاب و ذهاب، امکان مشاوره رایگان قبل از خرید، ارائه برند معتبر با کیفیت درجه یک، تسریع و سهولت در خرید، خدمات دهی مناسب و به صورت بیست و چهار ساعته، ارسال کالا به محل مورد نظر مشتری و … اشاره نمود.

بریکت آهن اسفنجی در صنایعی مانند آهن و فولاد و تولیدات مواد معدنی مثل منگنز و آهک، شرکت های تولید کننده مواد شیمیایی و مواد شوینده مورد استفاده قرار می گیرد و نقش مؤثری در بهبود فرآیند تولید محصولات مختلف در این کارخانه ها دارد.
در هنگام خرید بریکت سرد آهن اسفنجی باید به چه مواردی توجه نمود؟ سایز دانه های بریکت آهن، درصد عناصر آلیاژی موجود در محصول، درصد ناخالصی ها در بریکت آهن  اسفنجی و دانسیته بریکت آهن باید مورد توجه قرار گیرد.

کاربردهای اساسی بریکت سرد آهن اسفنجی در صنعت

امروزه بریکت سرد آهن اسفنجی استفاده زیادی در صنایع مختلف دارد و کارخانجات صنعتی بسیاری برای تولید بهتر محصولات خود به این ماده نیاز دارند تا بتوانند محصولاتی با بهترین کیفیت و دوام و مقاومت بالا تولید کنند و در بهبود و افزایش کارایی فرآیندهای تولیدی نیز بسیار مؤثر است. از کاربرد بریکت سرد آهن اسفنجی در صنعت می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • کارخانجات تولید کننده مواد بهداشتی و مواد شوینده
  • شرکت های تولید کننده کودهای شیمیایی کشاورزی
  • صنایع تولید مواد معدنی از حمله زغال سنگ، آهک، منگنز
  • صنایع تولیدی مواد شیمیایی مانند: کربنات ها، سولفات ها، کلریدها
  • صنایع تولید کننده فولاد و آهن
  • کارخانه های شمش ریزی فولاد

بریکت سرد اسفنجی یکی از بهترین جایگزین ها برای ضایعات گران آهن می باشد و باعث کاهش هزینه های تولید در کارخانه فولاد ساری می شود.
با استفاده از تکنولوژی بریکت زنی امکان حفاظت آهن اسفنجی از اکسیده شدن و مقاومت بیشتر آن در برابر افت درجه فلزی فراهم شده است و با تبدیل آهن اسفنجی به بریکت احتمال اشتعال و آتش سوزی آهن اسفنجی در زمان انتقال و انبار داری قابل کنترل می باشد.

کارخانه های فولادی سازی با جایگزین کردن این محصول با آهن قراضه در هزینه های خود صرفه جویی خوبی می کنند. این کارخانه ها بریکت آهن اسفنجی را در حجم بالا خریداری می کنند و یکی از مهمترین محصولات برای آن ها می باشد که باعث افزایش کارایی این کارخانه ها می شود.

نمایندگی معتبر عرضه بریکت سرد آهن اسفنجی در سراسر ایران

نمایندگی معتبر عرضه بریکت سرد آهن اسفنجی در سراسر ایراننمایندگی معتبر بریکت سرد آهن اسفنجی را با کمی تحقیق و پرس و جو می توانید به راحتی پیدا کنید. کارخانه های تولید کننده آهن اسفنجی در شهرهای مختلف کشور از جمله کرمان، اصفهان، یزد، تبریز و مشهد و … قرار دارند که در زمینه تولید این محصول بسیار فعال هستند و سالانه چند میلیون تن از این محصول تولید نموده و در داخل و خارج از کشور ارائه می کنند.

کشور ایران یکی از بزرگترین تولید کنندگان آهن اسفنجی در منطقه محسوب می شود و یکی از کشور های مهم در زمینه صادرات بریکت سرد است.
این محصول برای ذوب و تولید انواع محصولات فولادی استفاده زیادی دارد.

قیمت بریکت آهن اسفنجی به عوامل مختلفی بستگی دارد و مواردی همچون درصد آهن موجود در آن، درصد کربن، درصد عناصر ناخالص در آن و سایز این محصول  همچنین میزان عرضه و تقاضا، نوع خرید و فروش، کیفیت، برند و شرکت تولید کننده و  … بر قیمت این محصول مؤثر می باشند. از مزیت های استفاده ار بریکت سرد آهن اسفنجی در کارخانه های فولاد سازی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  •  این ماده دارای چگالی بالایی است و کمک می کند فرآیند تولید به بهترین شکل انجام شود.
  • امکان تولید یکنواخت محصول به دلیل یکنواختی شیمیایی بریکت سرد آهن اسفنجی
  • کاهش نوسانات در ذوب و افزایش عمر تجهیزات به دلیل استفاده از این محصول 
  • کاهش سرباره مذاب به دلیل درصد تخلخل کمتر که باعث می شود اکسیژن کمتری به مذاب برسد.
  • امکان دپو کردن آن به علت کاهش آتش سوزی و اکسیداسیون برای زمان های طولانی وجود دارد که سبب آسان تر شدن جابجایی و حمل و نقل آن می شود.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما