بازار خرید بریکت نرمه آهن اسفنجی

آهن اسفنجی یک قطعه کروی (گلوله) است که به دلیل تخلخل دارای ساختار اسفنجی است. عیار بالای این ماده، آسیب کم محیطی آهن اسفنجی در مقایسه با سایر مواد، باعث شده آهن اسفنجی برای تولید فولاد بسیار مهم باشد. قیمت بریکت آهن اسفنجی از ماده اولیه آن که بریکت نرمه آهن اسفنجی است، بالاتر است اما به دلیل خواصی که دارد، در جابجایی و نگهداری کاربرد زیادی دارد. یکی از عوامل موثر در قیمت بریکت اسفنجی نوع آن است. قیمت بریکت های سرد، گرم و نرم متفاوت است.

بازار خرید بریکت نرمه آهن اسفنجی

خصوصیات مهم بریکت نرمه آهن اسفنجی کنسانتره

خصوصیات مهم بریکت نرمه آهن اسفنجی کنسانتره محصول بریکت آهن اسفنجی تولید شده از آهن اسفنجی و بیش از واحد تولید فولاد سازی جهان است که کاربردهای زیادی را به خود اختصاص داده است. فرایند بریکت سازی بر مبنای دمای آهن اسفنجی ورودی به ماشین بریکت آهن اسفنجی کنسانتره زنی در دو گروه گرم و سرد قابل تقسیم است.

در زمینه تقسیم بندی انواع بریکت آهن اسفنجی می تواند به موارد زیر اشاره کرد:

  1. بریکت گرم آهن اسفنجی: فرآیند تولید این محصول در بیش از 355 درجه سانتیگراد انجام می شود. از ویژگی های بارز آن می توان به سهولت حمل و نقل و مقاومت آن در برابر اکسیداسیون دما و استحکام مکانیکی اشاره کرد. 
  2. محصول بریکت نرم آهن اسفنجی در راستای محدودیت حجم تولید آن و همچنین عدم خواص مطلوب و خوب هیچ فروشگاهی به عنوان یک محصول تجاری در بازارهای جهانی ارائه نمی شود و تنها با هدف استفاده از محصولات جانبی واحد احیا مستقیماً مورد توجه قرار می گیرد.
  3. بریکت سرد آهن اسفنجی: این محصول توسط اکثر واحدهای احیا مستقیم در دنیا تولید می شود و با توجه به مقاومت پایین در برابر سایش و استحکام مکانیکی ضعیفی که دارد، پروپوزال حمل و نقل و ذخیره سازی آن با مشکل روبرو بسیار پرهزینه است باشید .ب

معتبر ترین فروشندگان بریکت نرمه آهن اسفنجی

معتبر ترین فروشندگان بریکت نرمه آهن اسفنجی فروشنده نرم افزار اسفنجی احیای مستقیم در کشور استفاده از تلاش برای داشتن مناسب ترین روش برای تولید محصولات خود به مردم را پیدا می کند. کسانی که قصد تهیه نمونه های مختلف را دارند می توانند محصولات تولیدی مد نظر خود را به طور معمول از آن خرید کنند. فروش بریکت آهن اسفنجی درجه یک با قیمت مناسب در شهرهای دیگر از کشور ما مشغول فعالیت می شود. این افراد به منظور رفع نیاز به بازارهای محصولات دارند که به طور عمده و کلی وارد می شوند و دادگاه ها را می گیرند.

همانطور که می دانید میزان تولید آهن اسفنجی در ایران بسیار بالاست. ایران از نظر حجم تولید سالانه آهن اسفنجی هم ردیف با کشور هند به عنوان بزرگترین تولید کننده آهن اسفنجی به شمار می آید. میزان تولید سالانه آهن اسفنجی در کشورمان همچنان رو به بالاست. ایران هم اکنون از قطب های بسیار مهم در تولید و صادرات آهن اسفنجی در جهان به شمار می آید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما