توزیع بهترین آهن اسفنجی سبزوار

در بین واحدها تولید کننده آهن اسفنجی، کارخانجات فعال در شهر سبزوار از جمله معتبرترین واحدهای تولیدی هستند که با استفاده از بهترین سنگ آهن، در حوزه تولید و فرآوری آهن اسفنجی فعالیت می‌کنند. توزیع بهترین و مرغوب‌ترین آهن اسفنجی سبزوار توسط مراکز متعدد حضوری و غیر حضوری صورت می‌پذیرد. مرکز عرضه مستقیم آهن سبزوار با هدف تامین مطلوب نیاز صنایع، این متریال را با نازلترین قیمت ارائه می‌نماید. 

توزیع بهترین آهن اسفنجی سبزوار

اطلاعات مختصری در مورد مراحل تولید آهن اسفنجی

اطلاعات مختصری در مورد مراحل تولید آهن اسفنجی

آهن اسفنجی محصولی فرآوری شده از کلوخه و سنگ آهن است که به منظور تامین مواد اولیه صنعت فولاد تولید می‌گردد. برای تولید این محصول روش‌های متعددی وجود دارد که مهمترین آنها حذف اکسیژن موجود در کلوخه سنگ آهن توسط گاز طبیعی و زغال سنگ و احیای مستقیم است.

در این فرآیند، برای تولید آهن اسفنجی نیازی به رساندن سنگ آهن به دمای ذوب وجود ندارد و سنگ آهن ذوب نمی‌گردد، بلکه طی فرآیندی شیمیایی با ترکیب گازهای مختلف با اکسیژن موجود در سنگ آهن و حذف اکسیژن موجود در کلوخه، سنگ آهن به صورت اسفنجی شکل می‌گیرد و برای مصرف در صنایع مختلف وارد بازار می‌شود.

دو عامل مهم در کیفیت نهایی نهایی محصول به دست آمده، نوع سنگ آهن مورد استفاده در پروسه تولید و شیوه فرآوری و عیار سازی سنگ آهن است. هرچه درصد سنگ موجود در سنگ آهن، کیفیت آهن اسفنجی بالاتر خواهد بود و هر چه درصد عناصر جانبی مانند گوگرد کمتر باشد، آهن اسفنجی با عیار بالاتری فرآوری می‎شود.

عرضه آهن اسفنجی عموماً به صورت کنسانتره صورت می‌پذیرد و این شیوه از تولید باعث می‌شود علاوه بر قابلیت انتقال آسان محموله‌های آهن اسفنجی، آلودگیهای محیط زیستی به حداقل ممکن برسد و به این ترتیب محصولی مرغوب با حداقل مضرات برای محیط زیست تولید گردد. 

فروش استثنائی آهن اسفنجی سبزوار

فروش استثنائی آهن اسفنجی سبزوار

آهن اسفنجی متریال پرکاربردی است که به دلیل داشتن عیار بسیار بالاتر نسبت به کلوخه و سنگ آهن و قابلیت ذخیره و نگهداری و انبار آسانتر نسبت به سنگ آهن در صنایع مختلف استفاده می‌شود.

فروش آهن اسفنجی سبزوار با قیمت استثنایی و کیفیت بالا، در سامانه فروش مستقیم صورت می‌پذیرد. در زمان خرید این محصول علاوه بر پارامترهایی چون کیفیت و اصالت محصول، قیمت و برند تولید کننده، نوع خرید محصول نیز بسیار مهم است.

مراکز عرضه بدون واسطه، با تولیدکنندگان در ارتباط هستند و به همین دلیل بهترین آهن اسفنجی را با قیمتی نازلتر از بازارهای با واسطه عرضه می‌کنند. صنایع مبدا و ارز آور مانند صنعت فولاد بزرگترین مصرف کننده و خریدار آهن اسفنجی هستند که خریداری این محصول در حجم عمده را انجام می‌دهند. فعالان این حوزه با خرید از مرکز عرضه بدون واسطه، ضمن دریافت بهترین محصول، قادر خواهند بود متریال اولیه مورد نیاز را با درجه کیفی ممتاز خریداری نمایند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما