توزیع مستقیم آهن اسفنجی چابهار

آهن اسفنجی یا گندله یکی از مشتقات سنگ آهن استخراج شده از معادن سنگ آهن است که از آن در صنعت فولاد سازی و مشتقات آن استفاده می کنند.

تولید کننده آهن اسفنجی چابهار ترتیبی داده تا این کالای اساسی و ارزشمند در تمام مراکز معتبر فروش این محصول توزیع شده و در اختیار تمام صنعتگران و فولاد سازان قرار بگیرد.

توزیع مستقیم آهن اسفنجی چابهار

اطلاعاتی در خصوص آهن اسفنجی خام

اطلاعاتی در خصوص آهن اسفنجی خام یکی از پر کاربرد ترین کالا ها در ساخت انواع سازه و ساختمان آهن است که تقریبا هیچ جایگزین دیگری ندارد که بتوان آن را جابجا کرد آهن با روش های مختلف از سنگ آهن جدا شده در معادن تولید می شود.

یکی از فراورده هایی که از سنگ آهن تولید می شود آهن اسفنجی یا همان گندله است. در فرآیندی اکسیژن موجود از آهن بدون انجام عمل مذاب جدا شده و حاصل گندله یا آهن اسفنجی است این محصول دارای شکلی کروی است که روی آن تخلخل بسیاری دیده می شود  این محصول دارای درصد بسیار بالا حدود ۶۷ درصد فلز آهن است و در صنعت بسرعت جای آهن قراضه و ضایعاتی را گرفت.

آهن اسفنجی خام به دو روش تولید می شود که گاز طبیعی و زغال سنگ است که تولید آن به روش گاز طبیعی خود به سه بخش تقسیم می شود که یکی از پر کاربرد ترین آن میدرکس است در این روش گاز متان را وارد کوره کرده و طی فرآیندی اکسیژن و هیدروژن آن را تجزیه و از هم جدا می کنند در این موقع سنگ آهن را داخل کوره ریخته تا با گاز متان داغ برخورد کرده و اکسیژن خود را از دست بدهد و در نهایت به گندله تبدیل شود.

سفارش آسان آهن اسفنجی چابهار

سفارش آسان آهن اسفنجی چابهار تولید کننده چابهاری انواع آهن اسفنجی و مشتقات سنگ معدن آهن را تولید و در تمام مراکز معتبر ارائه این کالا توزیع کرده تا به مصرف صنعت و بالندگی کشور برسد.

تولید کننده برای آسایش و آرامش بیشتر مصرف کننده سایتی در اینترنت راه اندازی کرده و در آن سایت انواع محصولات کارخانه را ارائه داده تا تمام صنعتگران و متقاضیان از انواع تولیدات آن کارخانه مطلع شده و دیگر کافی است با کمی جستجو کاربر از تمام تولیدات کارخانه اطلاع یافته و در صورت لزوم ثبت سفارش و خریداری فرماید.

اما اگر شما تمایل داشته باشید سفارش آهن اسفنجی را به طوری انجام دهید که از قیمت پایین آن استفاده فرمایید بهتر است با کنار گذاشتن تمام واسطه ها سعی کنید این محصول را بصورت مستقیم تهیه فرمایید البته خرید عمده و کلان این کالا به شما این امتیاز را می دهد که از قیمت کف و یا حداقلی آن بهره مند شوید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما