توزیع مستقیم بریکت گرم آهن اسفنجی صادراتی

صنعت فولاد یکی از صنایع بسیار مهمی است که نقش قابل توجهی در زندگی بشر دارد.

این صنعت دارای محصولات مختلفی است که از فلز های گوناگون به دست می آید.

بریکت گرم آهن اسفنجی صادراتی یکی از انواع محصولات فولادی است که ترکیبات آن شامل آهن اسفنجی، خاک آهن، پلیسه ها و خرده های آهن می باشد.

توزیع بریکت آهن اسفنجی گرم به صورت مستقیم از روش های مختلفی انجام می گیرد که امروزه آسان ترین روش توزیع اینترنتی این محصول است و این روش مورد استقبال عمومی می باشد.

توزیع مستقیم بریکت گرم آهن اسفنجی صادراتی

بررسی مشخصات بریکت گرم آهن اسفنجی

بررسی مشخصات بریکت گرم آهن اسفنجی

آهن اسفنجی یکی از مهمترین و حساس ترین منابع تغذیه در واحد های فولاد سازی و تولید آهن می باشد و نقش مهمی در صنعت فولاد دارد.

ساختار این محصول به گونه ای است که از ساختاری متخلخل برخوردار است و دارای استحکام پایینی می باشد که به هنگام استفاده از آن در کوره های بزرگ مشکلاتی را ایجاد می نماید.

بریکت گرم آهن اسفنجی از جمله ضایعاتی است که در کوره های تولید آهن اسفنجی به وجود می آید و کاربرد فراوانی در ساخت این فلز دارد.

قدمت بریکت به بیش از دویست سال قبل باز می گردد اما استفاده عملی از آن مربوط به چند دهه اخیر می باشد.

از جمله مشخصات فنی بریکت گرم آهن اسفنجی حجم کم آن می باشد. این امر سبب می شو تا حمل و نقل آن آسان تر و انبار نمودن نیز راحت بوده و به سهولت انجام گردد.

همچنین بریکت گرم آهن اسفنجی دارای ساختاری است که می توان از آن به عنوان مکمل تولید آهن اسفنجی در دمای بالای 650 درجه سانتیگراد استفاده نمود.

عمده فروشی بریکت گرم آهن اسفنجی صادراتی

عمده فروشی بریکت گرم آهن اسفنجی صادراتی عمده فروشی بریکت گرم آهن اسفنجی صادراتی برای جلب رضایت و جذب بیشتر مشتری اقدام به عرضه و فروش بریکت آهن با کیفیت بالا نموده است.

همچنین برای فروش بیشتر، توزیع و عرضه گسترده در سراسر کشور و تسهیل در خرید آن توسط مشتریان اقدام به راه اندازی فروشگاه اینترنتی در فضای مجازی نموده است.

در این فروشگاه مجازی انواع بریکت آهن در بسته بندی ها با وزن های مختلف عرضه شده و ضمن ارائه اطلاعات و مشخصات فنی در خصوص آن زمینه خرید غیر حضوری را برای مشتریان و خریداران فراهم نموده است.

این اقدام عمده فروشی سبب شده تا واسطه ها و دلال ها در زمینه توزیع حذف و محصول مستقیماً در اختیار مشتریان و متقاضیان قرار گیرد.

مشتریان و خریداران نیز با اطمینان خاطر از کیفیت و مرغوبیت محصول و دارا بودن استاندارد های بین المللی و تاییدیه های لازم آن را به قیمت مناسب و ارزان تر از بازار و به صورت مستقیم و بدون واسطه از عمده فروشی سفارش و خریداری می نمایند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما