توزیع کننده آهن اسفنجی اصفهان

آیا تاکنون نام آهن اسفنجی شنیده اید؟ آهن اسفنجی چیست؟
اکسید آهن در هنگام اکسیداسیون اکسیژن آزاد کرده و به گلوله های کروی خالی به نام آهن اسفنجی تبدیل می شود، دلیل اصلی این نامگذاری وجود سوراخ هایی در ساختار آن است.
و آهن اسفنجی اصفهان به دلیل دارا بودن مواد اولیه مرغوب و قیمت بسیار پایین آن، یکی از بهترین و با کیفیت ترین های این محصول است.

توزیع کننده آهن اسفنجی اصفهان

3 ویژگی مهم آهن اسفنجی کنسانتره

3 ویژگی مهم آهن اسفنجی کنسانتره قبل از هر چیز بهتر است بدانیم که سنگ آهن با استفاده از فرآیندهای فیزیکی و شیمیایی در کارخانه های تولید فولاد فراوری می شود، این فراوری با توجه به محصول ساخته شده به دو دسته تقسیم می شود، کنسانتره آهن و سنگ آهن دانه بندی شده.
ما در اینجا می خواهیم به مشخصات و ویژگی های فراوری آهن اسفنجی کنسانتره بپردازیم، اما قبل از آن، بهتر است اول بدانیم که اصلا کنسانتره چیست؟ معنی واقعی کنسانتره متراکم است و هر ماده ای که دارای ترکیبات غنی و متراکم از یک یا چند نوع ماده باشد، کنسانتره نامیده می شود.
اما  آهن اسفنجی کنسانتره شده چیست؟ آهن متراکم شده ای است که برای بازگشت سنگ آهن با درجه کم به چرخه تولید، از آن استفاده می کنیم، به طوری که با استفاده از روش های پیشرفته، عناصر ناخالص و مضر سنگ از بین می رود و از داخل و خارج ظاهر یکنواختی پیدا می کند.

سه ویژگی مهم آهن اسفنجی کنسانتره:

  1. اولین ویژگی قابل ذکر  این است که آهن اسفنجی کنسانتره دارای ظاهری گرد و کره ای و رنگ خاکستری مایل به سیاه است.
  2. کشورهای در حال توسعه که منابع محدود ذغال سنگ دارند، در تولید شمش فولاد می توانند از کنسانتره آهن استفاده کنند، زیرا اکسیژن آن کاملا گرفته شده است.
  3. این محصول همچنین دارای کلسیم، کربن، گوگرد، فسفر و ….. می باشد که برای کاهش استفاده از ضایعات آهن، نیز گزینه مناسبی است و کاربرد مهمی در اجاق های برقی دارد.

راه های خرید آهن اسفنجی اصفهان

راه های خرید آهن اسفنجی اصفهان خرید آهن اسفنجی از راه های متفاوتی صورت می گیرد، اولین راه خرید از سایت های اینترنتی و فروش گاه های آنلاین می باشد، زیرا استقبال مردم از این مراکز روز به روز در حال افزایش بوده و همچنین در این مراکز بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت و در کمترین زمان ممکن عرضه می شود.
 همچنین سایت های اینترنتی  اطلاعات زیادی از ویژگی های آهن اسفنجی را دارند و آن را به صورت ارتباط تلفنی یا به صورت مجازی در اختیار مشتریان خود قرار می دهند.
دومین روش، خرید به روش حضوری از کارخانه یا شرکت های توزیع کننده و فروش آهن اسفنجی اصفهان به صورت مستقیم یا غیر مستقیم می باشد، سومین روش خرید آهن اسفنجی اصفهان از نمایندگی های موجود در هر شهر.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما