توزیع کننده لجن آهن اسفنجی صادراتی

در فرآیند و تبدیل سنگ آهن و تولید آهن اسفنجی و مشتقات دیگر بسیاری از مواد به صورت ضایعات در کف کوره باقی مانده که از این مواد به عنوان لجن آهن اسفنجی یاد می شود.

مواد اضافی که تولید می شود ضایعات و دور ریز نیست بلکه طی فرآیندی دوباره به چرخه تولید برمی گردد لجن آهن اسفنجی صادراتی تولید شده در کارخانجات ذوب آهن محصولی ویژه وپر طرفدار برای صادرات است.

توزیع کننده لجن آهن اسفنجی صادراتی

لجن آهن اسفنجی کنسانتره چه مشخصاتی دارد؟

لجن آهن اسفنجی کنسانتره چه مشخصاتی دارد؟

سنگ آهن جدا شده از معادن که به کارخانجات آورده می شوند در فرآیند تبدیل و گرفتن مشتقات آهن دستخوش تغییرات بسیار زیادی شده که یکی از آن تولید آهن اسفنجی است در این پروسه مثل تمام موارد دیگر در تولید، مقداری ضایعات در ته کوره های بلند تشکیل می شود که این مواد به صورت خاکستر و مواد پودری با دانه هایی بسیار ریز باقی مانده ها و این مواد پودری و نرم که به اصطلاح به آن لجن آهن اسفنجی گفته می شود روی هم انباشت می شود که  قبلا حالت ضایعات و دور ریز را داشت.

با پیشرفت علم لجن آهن اسفنجی کنسانتره به چرخه ی تولید برگشت و با اضافه کردن موادی دوباره تبدیل به آهن شده و از آن در تولید میل گرد و شمش استفاده می کنند.امروزه تولید کنسانتره آهن برای کارخانجات ذوب و تولید فولاد از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است زیرا استفاده از این محصول بشدت هزینه ها را کاهش داده و باعث می شود هزینه ای که صرف تولید انرژی کاهش پیدا کرده و زمان کمتری از کارخانه داران تلف شود. 

البته در ایران به دلیل اینکه راه اندازی خط تولید ازن محصول بسیار گران تمام می شود این کار در کمتر کارخانه ای صورت می پذیرد و این کالا به صورت صادرات از کشور خارج می شود.

فروشندگان بدون واسطه لجن آهن اسفنجی صادراتی

فروشندگان بدون واسطه لجن آهن اسفنجی صادراتی سنگ آهن جدا شده بواسطه خالص شدن و تبدیل به مشتقات فراوان موادی به عنوان لجن آهن اسفنجی تولید می کند که این مواد به چرخه تولید برگشت داده می شود و خلوص آن را بالا برده و از آن انواع میل گرد و شمش تهیه می شود این کالا یکی از با اهمیت ترین تولیدات کارخانجات ذوب است که از کشور های دیگر متقاصی زیادی دارد و فروشندگان این کالا را به صورت صادرات در بازار های جهانی عرضه می کنند.

فروش لجن آهن اسفنجی در شکل های متفاوتی صورت می گیرد ولی تولید کننده سایتی در اینترنت طراحی کرده و انواع مشتقات آهن را آنجا ارائه کرده و تمام مصرف کنندگان می توانند با جستجویی مختصر در این سایت از انواع این محصولات با خبر شده و در صورت نیاز ثبت سفارش و خریداری فرمایند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما