توزیع کنندگان لجن آهن اسفنجی ارزان

آهن احیا مستقیم (DRI) که به آن آهن اسفنجی نیز گفته می شود ، ناشی از كاهش مستقیم اکسیداسیون سنگ آهن (به صورت توده ها ، گلوله ها یا آوارها) با كاهش گاز یا كربن اساسی تولید شده از گاز طبیعی یا ذغال است. بسیاری از مواد معدنی برای کاهش مستقیم مناسب هستند. از این رو شرکت ما از توزیع کنندگان لجن آهن اسفنجی ارزان می باشد و این محصول را با قیمت خوبی به بازار توزیع می کند.

توزیع کنندگان لجن آهن اسفنجی ارزان

خصوصیات قابل توجه لجن آهن اسفنجی نرمه

خصوصیات قابل توجه لجن آهن اسفنجی نرمه ساخت و استفاده بعدی ازلجن آهن اسفنجی نرمه اولین روش بدست آوردن آهن در خاورمیانه و اروپا بود ، جایی که حداقل تا قرن شانزدهم استفاده می شد. شواهدی وجود دارد که نشان می دهد از روش بلوم در چین نیز استفاده شده است ، اما چین کوره های بلند را برای ساخت چدن تا 500 سال قبل از میلاد ساخته است. مزیت روش کوره آهن خالص این است که آهن را می توان در دمای پایین تر از کوره ، فقط در دمای 1100 درجه سانتیگراد یا در حدود آن بدست آورد.

مشکلی که در کوره های بلند وجود دارد این است که فقط می توان مقادیر کم را همزمان تولید کرد. در صنعت مدرن ، فرآیندهای کاهش مستقیم به منظور رفع مشکلات کوره های بلند بلند ساخته شده است. آهن احیا مستقیم با موفقیت در مناطق مختلف جهان تولید می شود و تولید غیرمتمرکز محصولات خاص آهن و فولاد را امکان پذیر می کند

بنابراین ، این یک ماده اولیه عالی برای کوره های الکتریکی است که توسط کارخانه های کوچک استفاده می شود و به آنها امکان استفاده از ضایعات درجه پایین برای شارژ یا تولید فولاد با درجه بالاتر را می دهد. میله بریکت (HBI) یک آهن کاهنده مستقیم جمع و جور است که برای سهولت حمل و نقل ، ذخیره سازی و انبارداری طراحی شده است. آهن با کاهش مستقیم گرم (HDRI) یک آهن احیا کننده مستقیم و کم مصرف است که داغ است و مستقیماً از کوره احیا به کوره قوس الکتریکی منتقل می شود.

فرآیند کاهش مستقیم از سنگ آهن گندله شده یا سنگ معدن “کلوخه ای” طبیعی استفاده می کند. یک استثنا فرآیند بستر سیال است که به ذرات معدنی سنگ آهن نیاز دارد. با کاهش مستقیم می توان از گاز طبیعی آلوده به گازهای بی اثر استفاده کرد و نیاز به حذف این گازها را برای مصارف دیگر از بین برد. با این وجود ، هرگونه آلودگی گاز بی اثر در گاز کاهنده اثر (کیفیت) جریان گاز و بازده حرارتی فرآیند را کاهش می دهد.

منابع سنگ معدن ریز و گاز طبیعی خام هر دو در مناطقی مانند استرالیای شمالی موجود است و هزینه های حمل و نقل سوخت را کاهش می دهد. در بیشتر موارد ، کارخانه آهن احیا direct مستقیم در نزدیکی منبع گاز طبیعی واقع شده است زیرا انتقال سنگ معدن از نظر اقتصادی مقرون به صرفه تر از گاز است. روش آهن احیا کننده مستقیم 97٪ آهن خالص تولید می کند.

صادرات عمده لجن آهن اسفنجی ارزان

صادرات عمده لجن آهن اسفنجی ارزان شرکت ما در زمینه صادرات لجن آهن اسفنجی ارزان فعالیت می کند و این محصول را با قیمت خوبی به دست مشتریان خارجی می رسد. از این رو شما مشتریان گرامی می توانید برای خرید این محصول و نحوه صادرات آن به سایت ما مراجعه کنید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما