تولید کننده آهن اسفنجی عمده

آهن اسفنجی محصولی است که از فراوری گندله سنگ آهن بدست می آید. در این فرایند، آهن اسفنجی از احیای مستقیم سنگ فراوری شده و طی این پروسه و بدون نیاز به ذوب گندله سنگ آهن، اکسیژن آن حذف می‌گردد. این محصول سپس در ریخته گری ها و صنایع فولاد و در اشکال شمش، میلگرد و تختال مورد استفاده قرار می گیرد. مجموعه ما تولید کننده محصول آهن اسفنجی عمده در کشور بوده و محصولات خود را در کمترین زمان ممکن و با کیفیت بالا به تمامی صنایع پایین دست در سراسر کشور ارسال می نماید.

تولید کننده آهن اسفنجی عمده

ناگفته ها در مورد آهن اسفنجی خام

ناگفته ها در مورد آهن اسفنجی خام همانطور که از نام این محصول پیداست، ظاهر آن به صورت اسفنج بوده که به شکل کروی تکیل می شود و به آن گندله نیز گفت می شود. از این رو به آن آهن اسفنجی گفته می شود. بر اساس آمار رسمی امروزه حدود 5 درصد از فولاد جهان توسط آهن اسفنجی تولید شده و این رقم نیز به ور آهسته و پیوسته در حال افزایش است. بنابراین صنایع بزرگ فولاد دیگر مانند گذشته متکی به آهن قراضه نیستند و در تهیه مواد اولیه صنعت خود تنوع دارند.

برای احیای سنگ آهن و تولید آهن اسفنجی معمولا از دو روش متداول استفاده می شود:

  1. استفاده از گاز: در کشورهایی مانند ایران که از ذخایر بزرگ گاز برخوردار هستند از گاز برای انجام این فرایند استفاده می گردد.
  2. استفاده از ذغال سنگ: در سایر مناطق که از نعمت گاز فراوان برخوردار نیستند از ذغال سنگ بجای گاز استفاده می شود.

در ایران حدود 80 درصد آهن اسفنجی تولیدی به روش گازی فراوری می شود. هندوستان بزرگترین تولید کننده آهن اسفنجی در دنیا بوده و نزدیک به 30 درصد از تولیدات جهان را به خود اختصاص داده است. ایران نیز در دتبه سوم تولید قرار داشته و حدود 5 درصد کل تولیدات جهان را بر عهده دارد.

بریکت نوع دیگری از آهن اسفنجی است که تفاوت آن در سایز محصول بوده و به صورت تکه های بزرگ قالب گیری و فشرده می گردد.بریکت نیز در دو نوع گرم و سرد تولید می شود.

توزیع کننده آهن اسفنجی عمده

توزیع کننده آهن اسفنجی عمده مجموعه ما با چندین سال سابقه و تجربه در زمینه توزیع آهن اسفنجی و آهن اسفنجی خام، به عنوان یکی از مطرح ترین توزیع کنندگان در کشور شناخته شده است. ما محصولات را به صورت عمده برای تمامی صنایع، مصرف کنندگان و واسطه های این محصولات به سراسر کشور ارسال می نمائیم.

محصولات آهن اسفنجی مجموعه ما دارای تنوع زیادی بوده و بر اساس نیاز مشتری تهیه و ارسال می گردد. سفارشات مشتری در کمترین زمان ممکن ارسال و تحویل می گردد و کیفیت محصولات نیز از جانب ما کاملا تضمین شده.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما