تولید کننده بریکت آهن اسفنجی یزد

بریکت های اسفنجی، به عنوان پرکاربرد ترین عنصر در صنایع فولاد و ریخته گری شناخته شده می باشد. به دلیل تخلخل های زیادی که دارد، در زمینه های متفاوت کاربردی بوده و از حجم بالایی نیز برخوردار است. گروه های تولید کننده بریکت آهن اسفنجی یزد، از بهترین مواد ضایعاتی برای ساخت و ساز محصولات خود بهره برداری می نمایند. بنابراین کالایی که بدست مشتری می رسد کاربردی بوده و مزیت های شایسته ای را نمایش می دهد.

تولید کننده بریکت آهن اسفنجی یزد

مشخصات بریکت آهن اسفنجی چیست؟

مشخصات بریکت آهن اسفنجی چیست؟ در واقع بریکت های اسفنجی، حاصل ترکیب ضایعات زغال سنگ یا خرده سنگ های آهن می باشد. می تواند هزینه های تولید را به شدت کاهش داده و عملکرد مثبتی را برای واحد های تولیدی به ارمغان گذاشته باشد.

در زمان جابجایی به دلیل قابلیت اشتعال بالایی که دارد، باید کلیه شرایط ایمنی به شدت رعایت شود. در دو نوع سرد و گرم با ویژگی های متفاوت راهی بازار می شود تا پاسخ گوی کاملی برای نیازمندی های مخاطب در زمینه های گوناگون شده باشد.

می تواند تا دمای 700 درجه سانتی گراد را به خوبی و بدون هر گونه مشکلی تحمل نماید. انبار داری ایده آلی داشته و در سایز بندی های مختلف موجود است.

خرید بریکت آهن اسفنجی به قیمت امروز

خرید بریکت آهن اسفنجی به قیمت امروز خرید بریکت آهن اسفنجی به نرخ روز انجام می شود تا هر فردی هر نیازی را که داشته باشد، بتواند در کوتاه ترین بازه زمانی بدست آورده و مزیت های ویژه ای را نمایش دهد. در حقیقت قیمت بریکت آهن، مقرون به صرفه در نظر گرفته می شود تا تمام گروه های جامعه، بتوانند به خوبی از نشانه های کاربردی ایده آلی که دارد، بهره برداری نموده و تولیدات خود را با کیفیت بیشتری رقم زده باشند.

سفارش دهی به صورت اینترنتی انجام می شود تا دیگر احتیاجی به ترک منزل و قرار گیری در پاندمی کرونا وجود نداشته باشد. در ساده ترین حالت ممکن، رایانه همراه خود را به وبسایت رسمی شرکت ارجاع داده تا از طریق مطالعه مقاله های علمی تعبیه شده به جزئیات بیشتری از کالا دسترسی داشته باشید.

ارسال بار به خاطر حساسیت زیادی که نسبت به رطوبت دارد، درون بسته بندی های استاندارد و پلمب شده انجام می شود تا از بروز حوادث خطر آفرین پیشگیری صورت گرفته و به صورت سالم و کاربردی در اختیار مخاطب خود رسیده باشد.

این بریکت های اسفنجی، ارزان و کارآمد بوده و از متقاضیان بی شماری برخوردار می باشد. وزن سبکی داشته و به آسانی جابجا می گردد. کار با آنها ساده بوده و درون کوره های صنعتی به سرعت ذوب می شوند. در صورت نگهداری صحیح ماندگار بوده و خریدی مقرون به صرفه را شکل می دهند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما