تولید کننده بزرگ بریکت آهن صادراتی

بریکت ها توسط دستگاه های مختلفی تولید می شوند که هر کدام از آنها ویژگی های منحصر به فردی دارد. این نوع محصولات توسط کارخانه های زیادی در کشور تولید می شود که تولید کنندگان بزرگ بریکت آهن صادراتی، بهترین نمونه از آنها را برای صادر کردن به کشورهای دیگر انتخاب می کنند.

تولید کننده بزرگ بریکت آهن صادراتی

5 ویژگی بریکت آهن صادراتی

5 ویژگی بریکت آهن صادراتی بریکت ها از براده های فلزی و قطعات مختلفی تهیه می شوند که اغلب به صورت فشرده و قالب گیری شده در اختیار صنایع مختلف قرار می گیرد. بریکت های آهن در صنایع ساخت فولاد بیشترین استفاده را داشته که در سه نوع سرد، گرم و نرم تهیه و تولید می شود.

برای تولید بریکت سرد از ماشین های ساخت بریکت بهره می برند که هر کدام از این دستگاه ها بازدهی خاصی داشته و توانایی مشخصی در تولید این محصولات دارد. فرآیند تولید بریکت های گرم نیز به همین شکل انجام میگیرد اما با تفاوت اینکه می بایست آهن اسفنجی بریکت را در دمای خیلی زیادی حرارت داد. ایمنی و حمل و نقل آسان بریکت های گرم از مهم ترین مزیت های آن شناخته شده که به همین جهت بیشترین تولید و استفاده را در مقایسه با تمامی بریکت ها دارد.

5 ویژگی مهم بریکت های آهن صادراتی چیست؟

  • چگالی خوب
  • پایداری شیمیایی
  • قابلیت ذخیره سازی
  • استحکام مکانیکی بالا
  • حمل و نقل و جابجایی آسان

در گذشته برای تهیه انواع بریکت های آهن، باید از کشورهای دیگر واردات انجام می دادیم اما امروزه ایران یکی از برترین تولید کنندگان این نوع محصولات در جهان شناخته شده است. کارخانه بریکت آهن در استان های مختلفی واقع شده است که هر کدام از آنها سالانه صدها تن بریکت تولید و به بازارهای داخلی و خارجی صادر می کنند. آهن اسفنجی سرد در کشور بیشترین تولید را داشته که نمونه های مختلفی آن در صنایع کشور مورد استفاده قرار می گیرد.

خرید بریکت آهن صادراتی درب کارخانه

خرید بریکت آهن صادراتی درب کارخانه برای خرید بریکت آهن، روش های زیادی پیش رو دارید که یکی از آسانترین و بهترین آنها، خرید از طریق اینترنت می باشد. فروشگاهی که پیش رو دارید برای فروش مدل های مختلف بریکت آهن طراحی شده است که پس از سفارش گیری، محصولات مشتریان را درب کارخانه تحویل خواهد داد. به این منظور شما دیگر نیازی به صرف هزینه های اضافه برای حمل و نقل اینگونه مواد نخواهید داشت.

چگونه خرید کنیم؟ فرآیند سفارش دهی از طریق سایت های ما خیلی راحت بوده و از طریق تلفن انجام می گیرد. اگر به این نوع محصولات نیاز دارید، کافی است با شماره همراهی که در صفحه اصلی سایت مشاده می شود ارتباط تلفنی برقرار کرده تا شما را در زمینه خرید راهنمایی کنند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما