تولید کنندگان آهن اسفنجی صادراتی

تولید کنندگان آهن اسفنجی صادراتی سالیان سال است که آهن اسفنجی را در مرغوب ترین حالت ممکن درست کرده اند و آن را در بازار داخلی به فروش رسانده اند و طی گذشت زمان بیشتر توانسته اند، آهن اسفنجی صادراتی را آماده کنند، و آهن اسفنجی امروزه در عرصه ی صادرات قرار گرفته است. خرید این اقلام به همه ی صنعتگران محترم این عرصه ها به شدت پیشنهاد می شود.

تولید کنندگان آهن اسفنجی صادراتی

مشخصات مهم آهن اسفنجی کنسانتره

مشخصات مهم آهن اسفنجی کنسانتره حال می خواهیم برای شما عزیزان مشخصات مهم آهن اسفنجی کنسانتره را بازگو کنیم، امروزه برای تهیه ی موادی مثل فولاد و یا شمش ها و …. از آهن قراضه و یا آهن اسفنجی استفاده می کنند.

  1. آهن اسفنجی صادراتی نسبت به آهن قراضه فواید و خصوصیات بالاتری دارد که باعث شده این محصول ارزشمند شود. مثلا هنگامی که شما فولاد را از آهن اسفنجی تهیه می کنید، می توانید به راحتی کربن بیشتر و یا آلیاژی مرغوب را با آن مخلوط کنید تا کیفیت و مرغوبیت آن بیشتر شود.
  2. آهن اسفنجی کنسانتره به دو روش متفاوت درست می شود: -روش مبتنی بر گاز -روش مبتنی بر زغال سنگ
  3. استحکام آن ها بسیار بالا است.

در هر دو روش هم هدف یکسان و جداسازی اکسیژن از آن می باشد. اما باید بدانیم در تولید آهن مصرفی به صورتی که احیای آهن صورت گرفته باشد، و یا از همین آهن اسفنجی صادراتی استفاده شده باشد، خیلی صرفه جویی می شود، و در مصرف انرژی هم صرفه جویی زیادی می شود. بهتر است برای تهیه ی فولاد و یا مقاطع مختلف فولادی در هر صنعتی از آهن اسفنجی به جای آهن قراضه استفاده شود.

خرید انواع آهن اسفنجی صادراتی

خرید انواع آهن اسفنجی صادراتی خیلی از افراد تمایل دارند که فولادی که تولید می کنند، حتما در بهترین درجه و بالا ترین کیفیت ممکن باشد، به همین دلیل است که به آهن اسفنجی صادراتی روی می آورند، و در این زمان در خرید انواع آهن اسفنجی صادراتی برای آن ها سوال می شود که چطور باید مرغوبیت آن را تشخیص بدهند؟ و یا آن که از کجا باید آن را خریداری کنند.

خرید آهن اسفنجی از آهن آلات ها با بهترین کیفیت ها ممکن شده است، و برای کیفیت آهن اسفنجی کنسانتره بهتر است با فروشنده آن مشورت کنید، تا شما را از کیفیت های آن ها مطلع سازد.

در اکثر آهن های اسفنجی نمونه ی آهن اسفنجی صادراتی آن در مرغوبترین و با کیفیت ترین حالت ممکن است، و در خرید خود از این نوع می توانید مطمئن باشید. در ابتدا تولید و صادرات آهن اسفنجی فقط در دست کشور هند و ونزوئلا بود اما امروزه وقتی ایران توانست آن را در کیفیت بالایی تولید کند، توانست آن را به سایر کشور ها صادرات نیز نماید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما