خرید ارزان آهن اسفنجی کوره القایی

آهن اسفنجی کوره القایی از محصولات کاربردی بوده که در صنعت نقش عمده ای را ایفا خواهد کرد. بنابراین این محصول طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده و  افراد زیادی تمایل به خرید ارزان آهن اسفنجی که در کوره های القایی تولید شده، خواهند داشت.

به گونه ای که در سال های اخیر، خرید آهن اسفنجی از رونق چشمگیری برخوردار می باشد. و در واقع در میان فرآورده های مختلف از آهن، بیشترین سهم فروش به آهن اسفنجی تعلق یافته است.

خرید ارزان آهن اسفنجی کوره القایی

اطلاعاتی درباره آهن اسفنجی خام

اطلاعاتی درباره آهن اسفنجی خام در واقع آهن اسفنجی خام از احیای مستقیم سنگ آهن به دست می آید. به گونه ای که عملیات احیای مستقیم سنگ آهن، بدون نیاز به ذوب آن صورت گرفته و در این راستا اکسیژن از سنگ آهن حذف می گردد. 

و اما شکل ظاهری آهن اسفنجی بصورت قطعات کروی شکل بوده که از سطح متخلخلی برخوردار می باشد. به همین دلیل هم این محصول را آهن اسفنجی و یا گندله های آهن می نامند. 

البته لازم به ذکر است که عیار و میزان آهن موجود در آهن اسفنجی، بین ۸۴  درصد الی ۹۵ درصد بوده و در واقع امروزه آهن اسفنجی با توجه به  بالا بودن قیمت آهن، کمبود ضایعات آهن و مشکلات آلودگی محیط زیست از درجه اهمیت بالایی برخوردار می باشد.

در ضمن در مورد کاربرد آهن اسفنجی باید گفت که این محصول پس از ذوب و احیا شدن در فولاد سازی، وارد بخش ریخته گری شده و طبق فرآیند ریخته گری، به سه شکل اسلب، شمش و میلگرد تبدیل می گردد. البته بیشترین کاربرد آهن اسفنجی در کوره های القائی می باشد.

به گونه ای که استفاده از آهن اسفنجی، در کوره های القائی قادر است که نزدیک به ۵۰ درصد، جایگزین آهن قراضه گردد.

جدید ترین قیمت آهن اسفنجی کوره القایی

جدید ترین قیمت آهن اسفنجی کوره القایی آهن اسفنجی کوره القایی از محصولات مهم در صنایع مختلفی نظیر صنعت ریخته گری می باشد. البته این محصول تنوع بسیار بالایی داشته و همین تنوع در محصول، منجر به ایجاد قیمت های متفاوت خواهد شد.

البته جدید ترین قیمت آهن اسفنجی کوره القایی، به عوامل بیشماری بستگی دارد. بنابراین در ادامه به بررسی عوامل تاثیر گذار بر روی قیمت این محصول می پردازیم. 

  • در واقع قیمت آهن اسفنجی به عوامل مختلفی مانند کیفیت آهن استفاده شده و نحوه تولید آن بستگی خواهد داشت. 
  • از سویی دیگر برای قیمت گذاری باید به درجه خلوص گندله های آهن اسفنی و ابعاد آن ها توجه ویژه نمود.
  • هم چنین برای تعیین جدید ترین قیمت این محصول، باید مواردی مانند نحوه فروش آهن اسفنجی، شرکت تولید کننده، نوسانات بازار آهن، هزینه های حمل و نقل و سایر هزینه های جانبی را هم در نظر گرفت.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما