خرید انواع آهن اسفنجی کنسانتره

در صنعت فولاد سازی سنگ معدن آهن را که به کارخانه می آورند طی فرآیند های بسیار پیچیده و تحت گرمای بسیار زیاد اکسیژن از سنگ آهن جدا شده و حاصل آهن اسفنجی کنسانتره یا همان گندله می شود.

تولید کننده انواع مشتقات جدا شده از سنگ آهن را در مراکز فروش معتبر ارائه داده تا تمام صنعتگران و فولاد کاران از این محصولات تهیه و خریداری فرمایند.

خرید انواع آهن اسفنجی کنسانتره

مزیت های خاص بریکت آهن اسفنجی

مزیت های خاص بریکت آهن اسفنجی کارگران زیادی پیوسته و شبانه روز تلاش می کنند تا سنگ آهن از معادن استخراج و برای تبدیل به فولاد و مشتقات آن به کارخانه برده شود سنگ آهن استخراج شده طی فرآیند های بسیار پیچیده در کوره قرار گرفته اکسیژن از دست می دهد و حاصل موادی کروی شکل هستند که از تخلخل ها یا فرو رفتگی و برجستگی های زیادی برخوردار هستند که این شکل اسفنج را در ذهن تداعی می کند و به همین علت نام محصول آهن اسفنجی است.

آهن سفنجی دارای قدرت اشتعال و انفجار بالایی است ولی وقتی از آهن اسفنجی بریکت ساخته می شور این خطر به حداقل مقدار خود یا حتی صفر می رسد و از این جهت نگهداری آن بسیار ایمن تر است. بریکت آهن اسفنجی در تولید در واقع همان آهن اسفنجی است که قالب زده شده و موادی هستند که شکل واحد دارند این مواد نسبت به گندله خیلی راحت تر حمل و نقل می شوند.

از طرفی نام دیگر بریکت خوش سوز است یعنی در پروسه تولید فولاد بریکت سوختی عالی و مصرف آن برای صنعتگران بسیار مقرون به صرفه و مناسب تلقی می شود. آهن اسفنجی کنسانتره در واقع همان آهن اسنفجی است که نا خالصی های آن جدا شده باشد.

توزیع کننده آهن اسفنجی کنسانتره

توزیع کننده آهن اسفنجی کنسانتره تولید کننده آهن اسفنجی کنسانتره را در بهترین شرایط و خالص ترین حالت تولید و در مراکز توزیع معتبر برای دسترسی آسان صنعتگران قرار داده تا در خدمت صنعت فولاد سازی کشور باشد.

تولید کننده سایتی در اینترنت تعبیه کرده است و در آن سایت انواع مشتقات فولاد و انواع آهن اسفنجی کنسانتره را برای آگاهی بخشیدن به تمام صنعتگران قرار داده تا همه از انواع تولیدات کارخانه مطلع شده و با مختصر جستجویی در اینترنت بتوانند از انواع این کالا اطلاع یافته و در صورت لزوم ثبت سفارش و خریداری فرمایند. توزیع آهن اسفنجی در تمام مراکز فروش انجام می گیرد  اما اگر شما مایل باشید این محصول را با قیمتی ارزانتر تهیه کنید بهتر است با کوتاه کردن دست دلالان این کالا رابه صورت مستقیم تهیه فرمایید البته خرید عمده این محصول به شما کمک خواهد کرد که بابت تهیه آن پایین ترین نرخ را بپردازید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما