خرید انواع بریکت آهن اسفنجی ارزان

خرید انواع بریکت آهن اسفنجی ارزان با کیفیت و خلوص بالا از طریق این مجموعه بدون واسطه و به صورت مستقیم برای خریداران آن ها در صنایع مختلف فراهم و ممکن شده است.

خرید مستقیم این بریکت های آهن اسفنجی از طریق این سایت با قیمت های ارزان و کیفیت بالا بسیار به نفع خربداران و مصرف کنندگان آن است و موجب افزایش کیفیت تولیدات خود با هزینه های کمتری می شوند.

خرید انواع بریکت آهن اسفنجی ارزان

5 ویژگی مهم بریکت آهن اسفنجی خام

5 ویژگی مهم بریکت آهن اسفنجی خام بریکت آهن اسفنجی خام دارای ویژگی های زیاد و مهمی است که موجب افزایش کارایی و کاربرد آن ها در صنایع بزرگ و کوچک فولاد ‌‌و صنایع وابسته به فولاد می شود که ما در این جا مهم ترین ها را بررسی می کنیم.

از ویژگی های این بریکت ها درصد خلوص آن ها است که دارای بیشتر درصد آهن است و در صنایع فولاد سازی بسیار کاربردی و اساسی است و به همین دلیل نیز جایگزین آهن های قراضه و بازیافتی شده است.

دیگر ویژگی آن ها داشتن اندازه های بسیار ریز و کروی کرد آن ها است که از دیگر محصولات پودری آهن راحت تر مورد استفاده قرار می گیرند و از اندازه های بزرگ سنگ آهن خام کوچکتر هستند و حمل آن ها آسان تر است.

این بریکت آهن اسفنجی خام دارای مقادیر کمتری از کربن است که استفاده های مختلف آن ها را در صنایع متفاوت مناسب کرده است و می تواند محصولات متنوعی با خاصیت های و رفتار های گوناگون را به وجود آورد.

بریکت آهن اسفنجی خام کاربرد بسیار زیادی در صنایع دارد و به دلیل اینکه استفاده از آن بسیار راحت و آسان است بیشتر صنایع وابسته به فولاد به این محصول روی آورده اند و سرعت کارهای خود را افزایش داده اند.

برای تولید فلز آهن از این بریکت های آهن استفاده می کنند و برای تبدیل آن ها کوره های مجهز و جدید مورد استفاده قرار می گیرد که کمترین آسیب و آلاینده ها را به محیط زیست و طبیعت وارد و تحمیل می کنند.

فرآوری که بر روی این بریکت ها انجام شده است موجب شده تا ویژگی دیگری در آن ها پدید بیاید که آن هم استقامت و مقاومت در برابر رطوبت و زنگ زدن است و زمان نگهداری آن ها افرایش یافته و بیشتر می شود.

از ویژگی ظاهری این محصول رنگ خاکستری تیره آن ها است که از وجود ترکیبات مختلف و میزان آهن در آن ها نشأت می گیرد و شکل آن ها که با دستگاه های فشرده کن این ترکیبات در روند تولید به شکل گرد است.

قیمت کلی انواع بریکت آهن اسفنجی

قیمت کلی انواع بریکت آهن اسفنجی قیمت کلی انواع بریکت آهن اسفنجی به عوامل مختلفی بستگی دارد و با توجه به آن ها تعیین می گردد و توسط مجموعه ارائه دهنده مشخص می گردد ولی عرضه مستقیم از تولید کنندگان شامل شرایط فروش ویژه ای برای خریداران می شود.

برای دریافت قیمت بریکت آهن اسفنجی به صورت لحظه ای و به روز خریدارن می توانند با استفاده از شماره های موجود در این سایت با مدیران فروش ارتباط برقرار کرده و اطلاعات مکفی دریافت کرده و سفارشات خود را ثبت کنند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما