خرید انواع لجن آهن اسفنجی درجه یک

لجن آهن اسفنجی درجه یک دارای موارد پر کاربرد در صنایع فولاد و آهن است، این محصول از جمله فراورده هایی است که از سنگ آهن تولید می شود و به دلیل کاربرد فراوان دارای میزان تولید بالایی است، در واقع لجن آهن عیار بالا دارای ارزش بسیار زیادی است وبا استفاده از این محصول در صنایع فولادی کالایی که تولید می‌شود و استقامت و دوام بالایی دارد، خریداران برای خرید این محصول می توانید به نمایندگی ها و مراکز فروش آن در سراسر کشور مراجعه کنند ؤ این محصول را خریداری کنند.

خرید انواع لجن آهن اسفنجی درجه یک

5 ویژگی مهم لجن آهن اسفنجی عیار بالا

5 ویژگی مهم لجن آهن اسفنجی عیار بالا همانگونه که اشاره شد لجن آهن اسفنجی عیار بالا از سنگ آهن در طی مراحلی خاص در کارخانه های تولیدی تولید می شود این محصول دارای شکل و ظاهری کروی است و دارای سوراخ های ریز روی سطح خود می باشد و همچنین از آن در صنایع تولید و ساخت فولاد استفاده می‌شود و از موارد بسیار پر اهمیت برای تولید فولاد به دلیل عیار بالایی که دارد می باشد.

لجن آهن اسفنجی دارای سازگاری بسیار خوبی با محیط زیست می باشد و نگرانی هایی که امروزه برای آلودگی هوا و مشکلات محیط زیست وجود دارد را بیشتر نمی کند.

طرح دام به چند مورد از ویژگی های مهم لجن آهن اسفنجی عیار بالا را به صورت مختصر بیان می کنیم.

  • لجن آهن اسفنجی به دلیل کیفیت بالا که دارد و خلوص فراوانش و همچنین میزان آهن بالایی که در خود دارد در بسیاری از صنایع بسیار پرطرفدار بوده و کاربرد زیادی دارد.
  • این محصول به دلیل اینکه در مواد اولیه خود میزان فسفر و گوگرد بسیار ناچیزی دارد باعث ایجاد آلودگی نمی شود هوا را آلوده نمی کند و همچنین باعث حفظ محیط زیست نیز می‌شود.
  • لجن آهن اسفنجی دارای مزیت خنک کنندگی می باشد و می‌توان از آن به جای مواد ناخالص دیگر در کوه‌های اکسیژن و واحدها مورد استفاده قرار داد.
  • این محصول جایگزین بسیار خوبی به جای قراضه های آهن است به دلیل اینکه دارای ناخالصی نمی باشد و باعث کم شدن غلظت و ناخالصی و رسوبات در ذوب کردن آهن می شود که همین دلیلی است تا باعث شود عیار آهن در هنگام تولید بالا برود
  • از هرگونه مواد زاید و ناخالصی به دور است و در کوره های تولید به راحتی شعله ور میشود و سختی کاربری افراد ندارد.

قیمت انواع لجن آهن اسفنجی درجه یک

قیمت انواع لجن آهن اسفنجی درجه یک کارخانه خای تولیدی لجن آهن اسفنجی درجه یک با تولید محصولات با کیفیت متفاوت و انواع مختلفی قیمت‌گذاری متفاوتی نیز برای آن دارند. مراکز فروش و نمایندگی ها نیز با توجه به کیفیت لجن آهن اسفنجی و نوع محصولی که خریداری می شود آن را قیمت گذاری میکند. مشتریان برای خرید این محصول با مراجعه به مراکز و نمایندگی های فروش و بررسی انواع مختلف آنها و قیمت لجن آهن با توجه به نیازی که دارند در میزان عمده و یا جزئی ان را تهیه می کنند و البته که با خرید عمده‌ سود بیشتری خواهند داشت.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما