خرید بریکت آهن اسفنجی ارزان قیمت

بریکت آهن از جمله محصولاتی است که از سنگ آهک تهیه می شود و کاربردهای زیادی در صنایع مختلف دارد. شکل ظاهری بریکت ها همانند گنداله هایی هستند که برخی از آنها اندازه های یکسانی داشته و برخی نیز در ابعاد مختلفی هستند. برای خرید بریکت آهن اسفنجی ارزان قیمت، قادر هستید که از فروشگاه اینترنتی ما استفاده کرده تا محصولاتی استاندارد با درجه کیفی بالا تهیه کنید.

خرید بریکت آهن اسفنجی ارزان قیمت

نحوه فروش بریکت آهن اسفنجی ارزان

نحوه فروش بریکت آهن اسفنجی ارزان در فرآیند تولید فولاد و میلگرد، می بایست از انواع بریکت آهن استفاده شود این نمونه محصولات در کوره های القایی به روش خاصی به دست می آیند که چند سالی است در کشورمان نیز تولید می شود. در چند سال اخیر ما توانایی تولید این نوع محصولات را نداشتیم و مجبور بودیم که آنها را از کشورهای دیگر مانند چین خریداری نماییم. به جرات می توان گفت که بریکت آهن، بهترین جایگزین برای ضایعات آهن می باشد که واحدهای فولاد سازی برای تامین ضایعات، می توانند از انواع بریکت استفاده نمایند

استفاده از بریکت تنها به صنایع فلزی و تولید کنندگان فولاد ختم نمی شود بلکه از بهترین نوع این محصول برای تهیه مواد شیمیایی مانند کودهای شیمیایی، برخی از شوینده ها، تولید مواد معدنی همچون آهک، منگنز و موارد مشابه استفاده می شود. بریکت ها مدل های مختلفی دارند که هر کدام از آنها کاربردهای خاصی داشته و در بخشی مورد استفاده قرار می گیرد.

انواع بریکت آهن اسفنجی:

  • بریکت سرد
  • بریکت نرمه
  • بریکت گرم

بریکت سرد در میان تمامی بریکت های اسفنجی، از مقاومت مکانیکی و استقامت شیمیایی عالی ای برخوردار است که امکان ذخیره کردن آن نیز وجود دارد. بریکت های نرمه نیز خاصیت های کمتری در میان سه مدل بریکت ذکر شده دارد و به همین جهت از آنها برای تولید محصولات جانبی مورد استفاده قرار می گیرد. فرآیند تولید بریکت آهن گرم در دماهای بسیار بالایی انجام می گیرد که این نوع محصول از پرکاربردترین و بهترین بریکت ها شناخته می شود. مقاومت مکانیکی بریکت گرم بسیار بالا می باشد که این مقاومت به اکسیداسیون نیز مرتبط می شود. حمل و نقل بریکت نرم به راحتی انجام می گیرد و از این جهت محبوبیت بالایی در جهان دارد.

کارخانه تولید بریکت آهن اسفنجی

کارخانه تولید بریکت آهن اسفنجی کارخانه تولید بریکت آهن اسفنجی در سطح گسترده ای آغاز به فعالیت کرده که در شهرهای زیادی از کشور اقدام به تولید و فروش بریکت آهن اسفنجی در نمونه های مختلف کرده است. اگر به دنبال محصولاتی با درجه کیفی بالا هستید، پیشنهاد ما خرید از مجموعه فروشگاه های اینترنتی می باشد. در ای روش تنها با برقراری یک تماس تلفنی می توانید بریکت آهن اسفنجی مورد نیاز خود را سفارش دهید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما