خرید بریکت سرد آهن اسفنجی

مرکز خرید برکت سرد آهن اسفنجی با تکنیک اقتصاد روز دنیا و کارایی فوق العاده آن توانسته سود بالایی به دست آورد. بریکت سرد آهن اسفنجی قابلیت بالایی در برابر شکستگی داشته، به همین دلیل طرفداران بسیاری دارد و برای تولید انواع قطعات آهنی بسیار پر کاربرد می باشد.

خرید بریکت سرد آهن اسفنجی

شناخت بریکت سرد آهن اسفنجی

شناخت بریکت سرد آهن اسفنجی شناخت بریکت سرد آهن اسفنجی کار سخت و دشوار نیست. در فرآیند بریکت سازی سرد، مواد ورودی با دمای محیط و ماشین بریکت سازی تولید می شود، آهن سرد اسفنجی دارای مقاومت پایینی در مقابل اکسایش دارد به دلیل داشتن خواص مکانیکی ضعیف فرآینده ذخیره سازی آن و حمل و نقل این محصول با خطراتی مواجه می باشد، به همین دلیل ذخیره سازی و حمل و نقل آهن اسفنجی امری پر هزینه و پر ریسک می باشد.

ایران به عنوان یکی از بزرگترین کشورهای تولیدکننده آهن اسفنجی در دنیا شناخته می­ شود. تمام شرکت های تولید در ایران آهن اسفنجی سرد تولید می کنند.

CBIC محصولی است که در فرآیند بریکت­ سازی از آهن اسفنجی سرد تولید می شود و با توجه به خواص ذاتی آن و استحکام مکانیکی بالا و پایداری شیمیایی خوبی که دارد. به عنوان کالایی قابل ذخیره سازی در صنعت بسیار پر استفاده می باشد.

به طور کلی می توان گفت بریکت همان آهن اسفنجی می باشد. با این تفاوت که در زمان تولید آن به صورت فشرده شکل می گیرد، بریکت آهن اسفنجی محصولی است که در بسیاری از واحدهای فولادسازی دنیا مورد استفاده قرار می­ گیرد.
در فرآیند بریکت ­سازی سرد، مواد ورودی در دمای محیط به ماشین بریکت­ سازی وارد می­ شود.

قیمت خرید بریکت سرد آهن اسفنجی

قیمت خرید بریکت سرد آهن اسفنجی

قیمت بریکت آهن اسفنجی با توجه به شرایط اقتصادی بازار تعیین می شود. عوامل مختلفی از جمله کشش بازار و سرمایه گردش در اقتصاد ایران در میزان قیمتش دخیل می باشد. برای خرید بریکت آهن با قیمتی زیر کف بازار می توانیدس از طریق شبکه سازی محوری اقدام کنید. بریکت سرد آهن اسفنجی جایگزین مناسبی برای انجام کارهای فولادی و سرمایه گذاری در این عرصه می باشد. می توان با استفاده از این ماده درصد بالایی از مواد اولیه را فراهم نمود و در واحد های فولاد سازی بسیار استفاده نمود. یکی از مهمترین کاربرد آهن اسفنجی در کوره های القائی می باشد، در کوره های القائی این امکان وجود دارد که آن را جایگزین اصلی آهن خام کنید البته این نکته را در نظر بگیرید که برای استفاده از آن در کوره القایی، به دانش فنی و تجربه روز نیاز دارید، لذا باید عنوان کرد که آهن اسفنجی تحول بزرگی در ریخته گری صنعت فولاد می باشد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما