خرید بریکت سنگ آهن اسفنجی

صنعت آهن و فولاد یکی از صنایعی است که از فناوری بریکت ینگ بسیار استفاده کرده است، به طوری که کاربردهای آن شامل بریکت زغال سنگ، بریکت کک و  بریکت سنگ آهن اسفنجی است. برقتس آهن اسفنجی محصولاتی است که در بسیاری از واحدهای تولید فولاد در سراسر جهان مورد استفاده قرار می گیرد.

خرید بریکت سنگ آهن اسفنجی

اطلاعاتی درباره بریکت سنگ آهن اسفنجی

اطلاعاتی درباره بریکت سنگ آهن اسفنجی

سنگ آهن جایگزین مستقیم ندارد ، اما مصرف کننده اصلی آن ، فولاد ، گزینه های دیگری دارد. از جمله موارد دیگر ، با سایر فلزات مانند آلومینیوم که به طور فزاینده ای در صنایعی مانند خودرو استفاده می شود ، بسیار رقابتی است. همچنین در تولید، ظروف، پلاستیک و شیشه گزینه های دیگری برای فولاد هستند.

از طرف دیگر فلزاتی مانند آلومینیوم به درصد زیادی از انرژی برای تولید نیاز دارند، بنابراین مصرف فولاد رایج تر است. مقدار محدود آهن قراض بازیافت می شود، اما فولاد بیش از هر فلز دیگر بازیابی می شود. اگرچه فولاد از بازیافت ضایعات نیز تولید می شود ، اما در حال حاضر حجم کل آن کافی نیست.

به واحد کاهش مستقیم . به عبارت دیگر، به دلیل تولید محدود و خواص نه چندان مطلوب در مقایسه با سایر اعضای خانواده آهن اسفنجی، این محصول هرگز به عنوان کالای تجاری در بازارهای جهانی در نظر گرفته نشده است.

فرآیند بریکت آهن اسفنجی با توجه به دمای آهن اسفنجی که وارد دستگاه بریکت می شود، به دو گروه سرد و گرم تقسیم می شود. در ادامه، این دو فرآیند مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

مشاوره برای خرید بریکت سنگ آهن اسفنجی

مشاوره برای خرید بریکت سنگ آهن اسفنجی تعداد قابل توجهی از واحدهای کاهش مستقیم در جهان آهن سرد اسفنجی تولید می کنند. خصوصیات ذاتی آهن اسفنجی مانند سطح ویژه سطح بالا، مقاومت کم در برابر اکسیداسیون و سایش و همچنین خواص مکانیکی ضعیف باعث شده است که روند نگهداری و حمل و نقل این محصول همیشه با خطرات و چالش ها همراه باشد، به طوری که سازمان بین المللی دریانوردی در این رابطه قوانین سختگیرانه ای دارد.

به همین دلیل، ذخیره و حمل آهن اسفنجی پرهزینه و پرخطر است. صنعت آهن و فولاد یکی از صنایعی است که از فناوری بریکت ینگ بسیار استفاده کرده است، به طوری که کاربردهای آن شامل بریکت زغال سنگ، بریکت کک و  بریکت سنگ آهن اسفنجی است. برقتس آهن اسفنجی محصولاتی است که در بسیاری از واحدهای تولید فولاد در سراسر جهان مورد استفاده قرار می گیرد.

مروزه ایران به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان آهن اسفنجی در جهان شناخته می شود. از آنجا که تقریباً همه واحدهای کاهش مستقیم فعال در کشور برای خرید سنگ آهن اسفنجی سرد تولید می کنند، بیشتر آنها در ذخیره و حمل آهن اسفنجی خود مشکل دارند.

بنابراین با شناخت این مشکل و همچنین عدم تعادل در ظرفیت تولید واحدهای کاهش مستقیم و فولاد سازی فعال در کشور در فصول مختلف سال، شرکت تدبیر صنعت آسیا به دنبال فراهم کردن راهی برای رفع این مشکل و ورود به بازارهای جهانی آهن اسفنجی است.، محصول بریکت از آهن و کربن سرد  به عنوان محصول جدیدی در صنعت آهن اسفنجی اختراع کرد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما