خرید عمده آهن اسفنجی شادگان

آهن اسفنجی شادگان از جمله محصولاتی است که در شادگان استان خوزستان تولید می شود. این گونه آهن ها به دلیل این که حالتی کروی و ظاهری اسفنجی مانند دارند به آهن اسفنجی، شهرت یافته اند .خرید عمده آهن اسفنجی شادگان توسط کارخانه های فولاد انجام می شود و به صورت شمش و میلگرد در می آیند و به صورت صادرات به دیگر کشورها ارسال می‌شود. ایران از نظر تولید آهن اسفنجی در جهان رتبه یک را دارا است.

خرید عمده آهن اسفنجی شادگان

از خصوصیات آهن اسفنجی خام چه می دانید؟

از خصوصیات آهن اسفنجی خام چه می دانید؟

آهن اسفنجی خام خصوصیات و ویژگی های بارزی دارد که می توان آن ها را بدین صورت عنوان کرد .آهن اسفنجی دارای شکلی کروی و گرد است .شکل کروی مانند دارد که به صورت دایره های کوچک به وجود آمده است. عیار آهن این گونه آهن اسفنجی بسیار بالا است .بدون ذوب کردن آهن ،اکسیژن این محصول را حذف می‌کنند و به صورت کاملا یکدست و مناسب آن را در می آورد.

تقریباً تمام صنایع در کشورهای در حال توسعه نیازمند به استفاده کردن از آهن اسفنجی خام هستند. آهن اسفنجی جایگزین بسیار مناسبی برای آهن قراضه می باشد. در حقیقت استفاده کردن از آهن اسفنجی در صنایع فولاد سازی سریعتر از قراضه ها انجام می گیرد. کیفیت فلز کاری بسیار بالایی دارد.

عیار آهن اسفنجی خام نسبت به سایر آهن ها بسیار بالا است. همچنین استفاده کردن از آهن اسفنجی خام صدمات کمتری به محیط زیست می زنند. ایران و هند از جمله مهم‌ترین کشورهایی هستند که به تولید آهن اسفنجی خام اشتغال دارند. از مهم ترین صادراتی که ایران در چند سال اخیر انجام داده است، صادرات این محصول می باشد که ارزآوری قابل توجهی برای کشور داشته است و به تولید ثروت برای کشور منجر شده است.

پخش کنندگان آهن اسفنجی شادگان

پخش کنندگان آهن اسفنجی شادگان

پخش آهن اسفنجی شادگان توسط کارخانه ها و شرکت هایی که به تولید این محصول می‌پردازند، انجام می شود. به دلیل اینکه شادگان در کنار ریل قطار قرار دارد و همچنین نزدیکی این شهر به بندر های تجاری ارسال آن به سراسر کشور و کشورهای همسایه از طریق آبی امکان پذیر و راحت تر است.

بسیاری از این گونه شرکت ها با روش غیر حضوری و اینترنتی اقدام به فروش محصولات خود می نمایند و آن را به سراسر کشور عرضه می کنند. همچنین بسیاری از کشورهای در حال توسعه و کشورهای همسایه به ویژه عراق و پاکستان خواهان وارد کردن این محصول هستند. به دلیل اینکه کارخانه های تولید آهن اسفنجی نیمه دولتی هستند ،قیمت‌گذاری این گونه محصولات نیز به صورت دولتی انجام می پذیرد. بنابراین بخش خصوصی در این زمینه نمی تواند چندان موثر باشد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما