خرید عمده بریکت آهن عمده اسفنجی

بریکت آهن یکی از محصولاتی است که از مشتقات آهن می باشد و این مجموعه مدت زیادی است که در این زمینه در حال فعالیت است. خرید عمده بریکت آهن عمده اسفنجی از طریق این مجموعه بسیار راحت می باشد و از طرفی به علت کیفیت بالای محصولات شما از خرید خود پشیمان نخواهید شد. به غیر از این موارد باید در نظر داشته باشید که شما از هر مرکزی نمی توانید اقدام به خرید فرمایید زیرا ممکن است محصول دارای نا خالصی باشد.  

خرید عمده بریکت آهن عمده اسفنجی

خصوصیات انواع بریکت آهن

خصوصیات انواع بریکت آهن در این جا می خواهیم ابتدا شما را با با بریکت آهن اسفنجی آشنا کنیم و سپس به بررسی ویژگی ها و خصوصیات این محصول بپردازیم. همانطور که از نام این محصصول بر می آید برریکت آهن همان آهن اسنفجی می باشد که در فرآیند تولید به صورت فشرده درآمده است. به بریکت آهن اسفنجی اصطلاحا DRI نیز گفته می شود. این محصول یکی از مواد اولیه است که در کارخاجات فولاد سازی از آن استفاده می شود. 

در فرآیند بریکت سازی با توجه به دمای آهن اسفنجی که وارد دستگاه می شود، فرآیند های ساخت بریکت به دو دسته بریکت سازی گرم و بریکت سازی گرم تقسیم بندی می شود. در بریکت سازی گرم مواد با دمایی حدود 650 درجه سانتی گراد وارد دستگاه بریکت زنی می شوند و اما در بریکت سازی سرد مواد با دمایی به اندازه دمای محیط وارد دستگاه می شوند. 

بعد از فرآیند بریکت سازی سرد دو نوع محصول به نام های بریکت نرمه آهن اسفنجی و بریکت سرد آهن اسفنجی تولید می شود که هر کدام از این بریکت ها ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند. بریکت گرم آهن اسفنجی نیز که اختصارا به آن HBI گفته می شود، محصول بریکت سازی گرم می باشد. 

لازم به ذکر است که بدانید بریکت گرم آهن اسفنجی یکی از بهترین انواع بریکت آهن اسفنجی می باشد و به نوعی شناخته شده ترین نوع بریکت است که البته حمل و نقل ان نیز بسیار آسان است. 

بازار فروش بریکت آهن عمده

بازار فروش بریکت آهن عمده بریکت آهن اسفنجی یکی از مواد اولیه مهم در صنایع فولاد سازی می باشد و از این رو بازار فروش بریکت آهن عمده در ایران پر رونق است. البته لازم به ذکر است که این محصول توسط همه فروشندگان با کیفیت بالا عرضه نمی گردد زیرا تولید بریکت نیازمند دستگاه های پیشرفته ای است که همه کارخانه ها از آن ها بهره مند نمی باشند. 

قیمت این محصول با توجه به هزینه هایی که جهت استخراج سنگ آهن و حمل آن و سپس تبدیل آهن به بریکت انجام می شود، تعیین می گردد. البته به طور کلی چون این محصول در داخل خود کشور تولید می شود تز قیمت بسیار مناسبی برای تولید کنندگان فولاد برخودار است. 

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما