خرید مستقیم آهن اسفنجی عمده

خرید مستقیم آهن اسفنجی عمده را می توانید به روش غیرحضوری هم انجام دهید. خرید آهن اسفنجی در این روش آسانتر بودن و زمان کمتری از شما می گیرد. در این شیوه خرید زمان خاصی وجود ندارد. می توانید هر زمان از روز که فرصت کافی داشتید برای ثبت سفارش اقدام و خریدتان را نهایی کنید.

برای خرید مستقیم می توانید به سایت ما مراجعه نمایید. آهن اسفنجی با بالاترین کیفیت آماده عرضه به مشتریان به صورت عمده می باشد.

خرید مستقیم آهن اسفنجی عمده

فرآیند تولید آهن اسفنجی از نرمه سنگ آهن

فرآیند تولید آهن اسفنجی از نرمه سنگ آهن

امروزه تولید آهن اسفنجی از نرمه سنگ آهن از اهمیت زیادی برخوردار است. چرا که تهیه مذاب در تولید آهن خطرات زیست محیطی زیادی را به همراه دارد. فرایند تولید آهن اسفنجی به احیای مستقیم معروف بوده و در حالت جامد رخ می دهد.

سنگ آهن ابتدا باید آسیاب شود. آسیاب شدن آن را به صورت نرمه در می آورد و نرمه سنگ آهن آماده طی مراحل تولید آهن اسفنجی می گردد. برای تولید آهن اسفنجی از نرمه آهن به مقدار متناسبی از اکسید آهن و گاز طبیعی مورد نیاز است.

گاز طبیعی استفاده شده پس از شکسته شدن به H2 و CO تبدیل گردیده و وارد راکتور می شود. اکسید آهن ایجاد شده پس از احیا به صورت جامد در آمده و به آهن اسفنجی تبدیل می شوند.

در احیای مستقیم و برای تولید آهن اسفنجی از نرمه سنگ آهن میزان تبدیل آهن اکسید شده موجود در آهن فلزی باید به بالای 90 درصد برسد. البته این میزان و درصد برای استفاده در صنایع مختلف متفاوت است. بسته به صنعت مورد نظر و نیاز آن باید درصد خلوص تعیین گردد.

به عنوان مثال برای استفاده در صنعت فولاد باید گلوله های آهن اسفنجی تولید شده به کوره مخصوص منتقل و پس از حذف ناخالصی ها و رسیدن به ترکیب متناسب آماده مصرف در این صنعت گردد. بالا یا پایین بودن میزان خلوص می تواند در تولید محصول نهایی اثر مستقیم داشته باشد.

فروش فوق العاده آهن اسفنجی عمده

فروش فوق العاده آهن اسفنجی عمده

فروش فوق العاده آهن اسفنجی به صورت عمده با استقبال بسیار خوبی از سوی خریداران بزرگ روبه رو شده است. صنایعی که به صورت مستقیم نیازمند مصرف این نوع آهن هستند ترجیح می دهند خرید خود را به صورت کلی انجام دهند تا هم هزینه کمتری پرداخت کنند و هم نیاز خود را به صورت یکجا تامین نمایند.

در حال حاضر فروش آهن اسفنجی به صورت فوق العاده و به روش آنلاین هم انجام می گیرد. این بدان معناست که مشتریان عمده زمان کمتری را برای هماهنگی های خرید و ثبت سفارش می توانند طی کنند. ضمن آنکه قیمت محصولات در این روش به دلیل عرضه بی واسطه بسیار مناسبتر از بازار آزاد است.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما