خرید مستقیم بریکت آهن عمده

خرید مستقیم بریکت آهن عمده با کیفیت و مرغوب از طریق این مجموعه تولیدی با قیمت های مناسب و ارزان در حجم های انبوه و گسترده برای همه خریداران و مصرف کنندگان فراهم گردیده است.

این خرید مستقیم می تواند به صورت آنلاین و غیر حضوری با کاهش هزینه زیادی برای خریداران همراه باشد و با کیفیت ترین و خالص ترین این بریکت های آهن را در کمترین زمان برای آن ها آماده و مهیا کند.

خرید مستقیم بریکت آهن عمده

شاخصه های بارز بریکت آهن اسفنجی

شاخصه های بارز بریکت آهن اسفنجی بریکت آهن به علت اینکه به طور مستقیم از سنگ آهن به دست می آیند و نیاز است که اکسیژن آن حذف شود به صورت متخلخل در می آیند و به آن ها اصلاحا ً اسفنجی می گویند که کارایی و استفاده بسیار بالایی دارند.

از شاخصه های بارز این بریکت ها همانطور که در بالا گفتیم شکل آن ها است که به طور معمول کروی هستند و دارای خلل و فرج و رنگ های خاکستری و قهوه ای تیره که نشانده عناصر و ترکیبات درون آن ها است.

خلوص بالای 67% آن ها از آهن در آن ها مهم ترین شاخصه ای است که می توان به آن اشاره کرد و همین خلوص بالای آن ها است که موجب کارایی و کارآمدی بسیار زیاد آن ها در تولید فولاد و تولیدات ریخته گری شده است.

بریکت آهن اسفنجی دارای اندازه ی درشت تر از آهن اسفنجی است و از نظر ترکیبی و نحوه ی تولید تفاوت چندانی با آهن های اسفنجی ندارد و همین اندازه سبب شده است تا استفاده و حمل و نقل آن ها آسان تر باشد.

شاخصه دیگری که می توان برای این بریکت های اسفنجی آهنی نام برد ترکیبات خاص آن است که موجب شده استفاده از آن ها در ساخت فولاد هایی مختلف و در کوره های تبدیل به محیط زیست آلودگی کمی وارد شود

همان‌طور که مشخص و واضح است با وجود بریکت های آهن اسفنجی و کارایی و کیفیت آن ها صنایع فولاد کمتر از ضایعات آهن و آهن های قراضه استفاده می کنند که البته بریکت ها برای آن ها به صرفه تر و بهتر هستند.

مراکز پخش بریکت آهن عمده

مراکز پخش بریکت آهن عمده مراکز پخش بریکت آهن عمده با کمک گرفتن از راه های آنلاین و اینترنتی مانند همین سایت اقدام به عرضه مستقیم این محصولات اولیه و ابتدایی مورد نیاز صنایع مختلف پرداخته اند و فراوانی و موجودی آن ها را در بازار افزایش داده اند.

خریداران و مشتریان عزیز و گرامی می توانند برای تهیه از این بریکت های آهن با شماره های موجود در همین سایت تماس گرفته و از اطلاعات لازم برخوردار شوند و نسبت به ثبت سفارش های خود اقدام نمایند و از شرایط ویژه فروش آن ها بهرمند شوند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما