سفارش بهترین آهن اسفنجی عمده

سفارش بهترین آهن اسفنجی عمده، در حجم های بالا پذیرفته می شود و این محصولات با قیمت های مناسب عرضه می شود.

سفارش آهن اسفنجی، از طریق وب سایت های اینترنتی، و به صورت تلفنی و یا از نمایندگی های فروش این محصولات، پذیرفته می شود.

در میان این روش ها خرید های اینترنتی این محصولات، به دلیل حذف واسطه و ارتباط مستقیم فروشنده و خریدار، قیمت های مناسبی دارند.

سفارش بهترین آهن اسفنجی عمده

گندله و آهن اسفنجی چه تفاوتی دارد؟

گندله و آهن اسفنجی چه تفاوتی دارد؟ گندله و آهن اسفنجی، تفاوت هایی با هم دارند که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم. گندله از نرمه سنگ آهن و مواد افزودنی دیگر که ابتدا خام و بعد پخته و سفت می شوند بدست می آید و از آن در روش سنتی تولید آهن در کوره بلند، برای احیا مستقیم استفاده می کنند. اما آهن اسفنجی محصولی است که از احیای مستقیم گندله آهن تولید می شود و شکل آن کروی و اسفنج مانند است.

یکی از پیشرفت هایی که در سال های اخیر اتفاق افتاده است. تولید آهن اسفنجی می باشد. که مشکلات زیادی را از سر راه کاخانه های ذوب آهن برداشته است. آهن اسفنجی، ظاهری شبیه به قطعه های کروی دارد که ظاهری شبیه به اسفنج دارند و به همین دلیل به آن آهن اسفنجی می گویند. این محصول دارای عیار بالای آهن است و با توجه به کمبود ضایعات آهن، و قیمت بالای آن، و مشکلات زیست‌ محیطی استفاده بیشتری دارد.

برخی مزایای استفاده از آهن اسفنجی این موارد می باشند. آهن اسفنجی فسفر و گوگرد کم تری داری، جایگزین بسیار مناسبی برای ضایعات آهن در صنایع فولاد سازی می باشد. هم چنین آهن اسفجی بر خلاف آهن قراضه عنصر های زائذ ندارد، و عامل خنک کننده در کوره های اکسیژنی می باشد.

توزیع مستقیم آهن اسفنجی عمده

توزیع مستقیم آهن اسفنجی عمده توزیع مستقیم آهن اسفنجی عمده، توسط تولید کنندگان، صورت می گیرد و قیمت آن، به دلیل نوسانات بازار ارز تغییر می کند. توزیع آهن اسفنجی، پر کاربرد به دو روش مستقیم از تولید کننده و به صورت اینترنتی انجام می شود و قیمت مناسبی هم دارد. در خرید های اینترنتی و مستقیم که منظور رفاه مشتریان در نظر گرفته شده است،

به دلیل ارتباط مستقیم فروشنده و خریدار، و حذف واسطه ها قیمت ها به صورت چشم گیری کاهش می یابد و علاوه بر صرفه جویی در هزینه ها در وقت هم صرفه جویی میشود. ایران به علت مشکلات اقتصادی پیش آمده، برای کالاهای خود نمی تواند قیمت ثابتی قرار دهد و قیمت آهن اسفنجی، با توجه میزان عرضه و تقاضا تعیین می شود.

تولید انبوه و یا عدم تولید، و هم چنین تولید کم آهن اسفنجی، در روند قیمت این محصول موثر است و به علت محبوبیت این محصول، کاربردهای مختلفی دارد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما