شرکت توزیع آهن اسفنجی ارزان

آهن اسفنجی محصولی بسیار مهم برای کارخانه های ذوب آهن و ریخته گری ها می باشد که به صورت مداوم به این محصول نیاز دارند و بنابراین باید با یک منبع و مرجع خرید مطمئن برای دسترسی همیشگی به آن آشنا باشند.

شرکت توزیع آهن اسفنجی ارزان اقدام به ارائه این محصول با قیمت بسیار مناسب کرده است و به این ترتیب می تواند نیاز خریداران عمده آن را به طور کامل تامین کند و دیگر نیازی به واردات یا خرید از واسطه ها نداشته باشند.

شرکت توزیع آهن اسفنجی ارزان

آشنایی با انواع آهن اسفنجی

آشنایی با انواع آهن اسفنجی سنگ معدن را پس از استخراج تحت احیاء مستقیم قرار می دهند به این ترتیب که در کوره حرارت داده تا اکسیژن موجود در آن به طور کامل خراج شود و این مساله باعث می شود تا سنگ آهن ساختاری متخلخل پیدا کند و وزن آن نیز به دلیل خروج اکسیژن کاهش یابد و به این ترتیب محصولی به نام گندله تولید می شود که درای درجه خلوص 67 درصد است که پس از احیاء مجدد به آهن اسفنج تبدیل می شود.

این محصول در کوره کارخانه های ذوب آهن تحت حرارت قرار گرفته و ذوب و سپس احیاء می گردد تا به این ترتیب در کارگاه های ریخته گری به محصولاتی همچون تختال، شمش و میلگرد تبدیل شود که از محصولات بسیار مهم برای ساخت محصولات فلزی و استفاده در صنعت سلخت و ساز هستند و بدون آنها عملا نمی توان هیچ محصول آهنی را تولید نمود بنابراین تولید آهن اسفنجی با کیفیت بالا برای توسعه صنایع مختلف به شدت لازم است.

عمده فروشی آهن اسفنجی ارزان

عمده فروشی آهن اسفنجی ارزان فروش آهن اسفنجی توسط عمده فروشی این محصول با قیمت ارزان صورت می گیرد و کسانی که به این محصول برای موارد استفاده متعدد آن نیاز دارند می توانند نیاز خود را به این محصول بدون هر نوع محدودیتی از نظر مقدار تامین کنند و در زمان و مکان مورد نظر و دلخواه خود آن را تحویل بگیرند.

این عمده فروشی اقدام به ایجاد روش های ارائه مستقیم و بدون واسطه کرده است به این ترتیب که با ارائه همین وب سایت امکان سفارش را تنها با چند کلیک و به راحتی فراهم ساخته است و به این ترتیب دغدغه مراجعه حضوری و اتلاف وقت و پول برای این کار به کلی از بین می رود.

عمده فروشی این محصول بهترین آن را در درجه خلوص های متفاوت معرفی کرده تا خریداران بر اساس نوع نیازی که به این محصول دارند بتوانند گزینه مورد نظر را سفارش دهند و به این ترتیب این سایت می تواند راهنمای بسیار خوبی برای سفارش نوع سنگ آهن مورد نظر نیز باشد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما