شرکت عرضه آهن اسفنجی خام

آهن اسفنجی خام نوعی محصول فلزی است که تحت عنوان مهم ترین مواد اولیه در کوره های ذوب آهن استفاده می ‌شود و استفاده از این محصول، مزایای بیشماری را به همراه دارد.

با توجه به این که اکثر صنایع ذوب آهن آعن اسفنجی خام را جایگزین مناسبی برای ضایعات آهن می ‌دانند، لذا شرکت عرضه آهن اسفنجی سعی دارد تا این محصولات فلزی را با بالا ترین میزان کیفیت و در استاندارد ترین حالت در اختیار متقاضیان قرار دهد.

شما نیز می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ویژگی‌ های آهن اسفنجی خام با ما همراه باشید.

شرکت عرضه آهن اسفنجی خام

آهن اسفنجی خام چه ویژگی هایی دارد؟

آهن اسفنجی خام چه ویژگی هایی دارد؟ آهن اسفنجی خام یک محصول فلزی است و جایگزین خوبی قراضه های آهن به حساب می‌ آید. آهن اسفنجی خام در واقع تحت یک عمل احیای مستقیم به دست می ‌آید و برای به دست آوردن این محصول احتیاجی به ذوب کردن سنگ آهن نیست. بلکه تحت عملیات احیای مستقیم اکسیژن از سنگ آهن تخلیه می ‌شود. آهن اسفنجی خام شکل کلوخ مانندی دارد و سطح آن متخلخل است.

استفاده از آهن اسفنجی خام برای تولید آهن باعث می شود که ناخالصی هایی مانند کروم، تنگستن، سرب، قلع و روی کاهش پیدا کند و با کاهش این ناخالصی ها نیز کیفیت محصولات آهنی و ریخته گری تولید شده از آهن اسفنجی خام افزایش می یابد.

همچنین قابل ذکر است که در ساختار آهن اسفنجی گوگرد و فسفر به میزان کمتری نسبت به ضایعات آهن وجود دارد. در نتیجه استفاده از آهن اسفنجی در کوره های ذوب فلزات باعث می شود تا عملیات متالوژی درون کوره ساده تر صورت گیرد. در نتیجه بهره وری کوره افزایش پیدا می کند.

یکی از ویژگی‌ های مثبت آهن اسفنجی خام این است که هنگام حمل و نقل آن، گرد و غبار کمتری ایجاد می‌ شود. در نتیجه حمل آن به آسانی صورت می گیرد.

توزیع کننده عمده آهن اسفنجی خام

توزیع کننده عمده آهن اسفنجی خام آهن اسفنجی خانم به عنوان بهترین جایگزین برای قراضه های آهن به حساب می ‌آید که از آن برای تولید انواع فراورده ‌های آهنی و فولادی استفاده می کنند. با توجه به این که در ایران صنایع ذوب آهن پیشرفت قابل توجهی کرده اند، به دنبال این پیشرفت نیاز به آهن اسفنجی خام افزایش یافته است. توزیع کننده عمده آهن اسفنجی خام روز به روز با متقاضیان بیشتری مواجه می‌ شود.

در واقع توزیع کننده آهن اسفنجی توزیع این محصول را در تمام مراکز فروش مجاز در سطح کشور انجام می دهد تا این محصول صنعتی پر کاربرد به راحتی قابل دسترس باشد.

برای خرید آهن اسفنجی خام تنها کافی است از طریق راه های ارتباطی مشخص شده با کارشناسان فروش مجموعه ما تماس حاصل فرمایید و در رابطه با این محصول و شرایط خرید آن اطلاعات کافی را کسب کنید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما