شرکت پخش آهن اسفنجی صادراتی درجه یک

تولید آهن اسفنجی صادراتی از سال 89 شروع شد تا جای ضایعات را در کارخانه ها بگیرد اما با مخالفت خیلی از کارخانه های مختلف روبه رو شد که در سال های اخیر به علت تمام شدن ضایعات کشور ها از شرکت های پخش آهن اسفنجی درجه یک برای صادرات بسیار استقبال شد و تولید این محصول هر روز بیشتر می شود. 

شرکت پخش آهن اسفنجی صادراتی درجه یک

خصوصیات بارز آهن اسفنجی صادراتی درجه یک

خصوصیات بارز آهن اسفنجی صادراتی درجه یک آهن اسفنجی از سنگ آهن به دست می آید و در مواردی مانند اسلب، بیلت، میلگرد استفاده می شود؛ آهن اسفنجی به صورت قطعات کروی است که به این قطعات گندله  می گویند.

گندله گلوله های درست شده از خرد شده سنگ آهن است، روند استفاده از آهن اسفنجی رو به افزایش است؛ از آهن اسفنجی به عنوان جایگزین ضایعات در کارخانه ها استفاده می کنند که برای تولید آهن اسفنجی دو روش وجود دارد:

  1. روش گازی 
  2. با استفاده از زغال سنگ

در ساخت آهن اسفنجی صادراتی درجه یک بیشتر از روش گازی استفاده می شود که روش گازی نیز به چند روش مختلف تقسیم می شود، یکی از پرطرفدار ترین های گازی تولید آهن اسفنجی صادراتی درجه یک در ایران و کل جهان روش میکدرکس است.

روش میکدرکس به عنوان کم مصرف ترین و پر بازده ترین روش ها در جهان شناخته شده است، کشور هند بیشترین تولید کننده سنگ های اسفنجی در جهان شناخته شده است و همچنین ایران سومین کشور تولید کننده به حساب می آید؛ از آهن اسفنجی در ریخته گری فولاد و کوره های القایی استفاده های خیلی زیادی می شود.

عرضه متنوع ترین آهن اسفنجی صادراتی در کشور

عرضه متنوع ترین آهن اسفنجی صادراتی در کشور اولین کشوری که شروع به تولید آهن اسفنجی کرد تا جای ضایعات را بگیرد ایران بود که به دلیل های مختلف از جمله صرف کردن وقت زیاد برای تولیدات با مخالفت های زیادی مواجه شد.

اما با گذشت زمان کشور های دیگر متوجه تمام شدن ضایعات کشور خود شدند و مجبور به این که بار دیگر راجب آهن اسفنجی فکر کنند در نتیجه دریافتند که باید از آهن های اسفنجی در کوره های القایی خود استفاده کنند.

در این زمان ایران کشور ما شروع به عرضه آهن اسفنجی صادراتی کرد و با این روش باعث وارد شدن ارز به کشور شد به همین دلیل باید توجه بیشتری در تولید این محصول کنیم تا با گذشت زمان بتوانیم بیشترین صادر کننده آهن های اسفنجی به کشور های مختلف باشیم.

آهن اسفنجی بر خلاف فولاد به دلیل عدم وجود اکسیداسیون و زنگ زدگی بیشتر در معرض از بین رفتن است به همین دلیل پس از تولید باید سریع به فروش برسد در غیر این صورت ضرر زیادی به تولید کننده وارد میکند.

آهن اسفنجی به تنهایی استفاده ای ندارد و نمی توان به عنوان ماده اصلی در جایی استفاده کرد اما در صنعت فولاد سازی، تولید فرفورژه و موارد مختلف استفاده های زیادی دارد، آهن اسفنجی به دلیل مصرف کم از انرژی جایگزین خوبی به جای ضایعات به شمار می رود.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما