صادرات انبوه بریکت آهن درجه یک

صادرات بریکت آهن سود خوبی برای شرکت تولید بریکت آهن داشته است. این محصولات کاربرد های فراوانی در صنایع مختلف دارند، بهترین بریکت آهن از ایران به کشور های دیگر فرستاده می شود. 

 

صادرات انبوه بریکت آهن درجه یک به اروپا

بهترین بریکت آهن تولید شده در کشور

بریکتهای آهن نسبت به تراشه های آهن سست وقت و انرژی کمتری می بخشد ، و بریکتها نیز سرباره های کمتری تولید می کنند – آنها یک انتخاب عالی برای کار با ذوب هستند این فرایند همچنین امکان جمع آوری و احیای مایعات برش گران را فراهم می کند که قابل استفاده مجدد در ماشین های تولید هستند و در نتیجه هزینه های تولید را کاهش می دهد.

این باعث می شود مایعات آلوده کننده از جریان زباله ها خارج نشوند ، جایی که می توانند آب های زیرزمینی را آلوده کنند بریکتهای فشرده فضای ذخیره سازی کمتری را نسبت به تراشه های چدن سست اشغال می کنند و باعث می شوند تا فیلم های مربعی برای تولید درآمدزا فراهم شود.

بریکت حمل و نقل آسان تر و کم هزینه تر است.  تراشه های آهنی با فشار دادن داخل قالبها ، فضای کمتری را اشغال می کنند و هزینه های حمل و نقل و حمل مواد را کاهش می دهند.  بریکتهای آهنی حجم را به اندازه 8: 1 کاهش می دهند و میزان بازیافت در هر بار را تا حد زیادی افزایش می دهند در دستگاه های بریکت آهنی ،  چدن در یک قیف شروع می شود.  از آنجا ، یک نوار نقاله پیچ مواد قراضه را به داخل محفظه پیش شارژر منتقل می کند.

که در آن پیستون ، هدایت شده توسط هیدرولیک ، مواد را قبل از فشردن پیستون پرس اولیه ، آن را فشرده می کند ، و آن را به داخل قالب می کشد تا یک بریکت متراکم تشکیل شود.

 

بهترین بریکت آهن تولید شده در کشور

اطلاع از قوانین صادرات بریکت آهن

برای صادرات بریکت آهن به کشور های دیگر همسایه، قوانین مهمی وجود دارد که باید توسط شرکت های بازرگانی رعایت شود بریکت آهن ارزش بیت های چدنی را افزایش می دهد ، زیرا بریکت ها در کوره های انفجار ، جایی که آهن ذوب شده و به تولید مفید باز می گردند ، شارژ بهینه ایجاد می کنند.  برقتس های آهن قیمت بیشتری را در کارخانه های ریخته گری نسبت به تراشه های سست آهن به وجود می آورند ، زیرا در فرآیند ذوب بیشتر فلز تولید می کنند.

تراشه های گشاد به طور معمول نمی توانند ذوب شوند مگر اینکه کوره یا سیستم شارژ برای تراشه ها مخصوصاً سازگار باشد.  و از آنجا که تراشه های چدن از نسبت سطح به جرم بالایی برخوردار هستند ، در برابر اکسیداسیون بسیار آسیب پذیرتر از بریکت های آهن هستند که نسبت به جرم دارای سطح حداقل سطح هستند.  اثر خورنده اکسیداسیون باعث کاهش ارزش تراشه های آهن می شود.

شرکت های بزرگ صادرکننده بریکت آهن در ایران

شرکت های بزرگ صادرکننده بریکت آهن در ایرانکاهش مستقیم آهن که به آن آهن اسفنجی نیز گفته می شود ، از کاهش مستقیم سنگ آهن (به صورت توده ، گلوله یا ریز) به آهن با کاهش گاز یا کربن عنصری تولید شده از گاز طبیعی یا تولید می شود  زغال سنگ  بسیاری از سنگ معدن برای کاهش مستقیم مناسب هستند.

کاهش مستقیم به فرآیندهای حالت جامد اشاره دارد که اکسیدهای آهن را به آهن فلزی در دمای زیر نقطه ذوب آهن کاهش می دهد.  آهن کاهش یافته نام خود را از این فرایندها به دست می آورد ، یک نمونه گرم کردن سنگ آهن در یک کوره در دمای بالا 800 تا 1200 درجه سانتیگراد (1470 تا 2،190 درجه فارنهایت) در حضور سینگهای کاهش دهنده گاز ، ترکیبی از هیدروژن و کربن است.

برقتس یا گلوله های مرکب از سنگ آهن ، کربن و یک چسب منبعی از آهن با کاهش مستقیم هستند.  در استفاده از بریکتهای سبز و کاهش یافته ، استحکام بالا برای به حداقل رساندن خرابی بریکت مهم است.  استفاده از ذغال سنگ به عنوان منبع کربن ، به جای زغال سنگ راهی برای معرفی کربن تجدید پذیر در فرآیند آهن سازی فراهم می کند.  برقتس کامپوزیتی با سنگ آهن هماتیت استرالیا ، ذغال سنگ فرار کم و 2٪ نشاسته به عنوان یک اتصال دهنده ساخته شد.

بریکتهای سبز خشک ، ساخته شده با یک اتصال دهنده نشاسته ، بسیار قوی بودند و به نیروی حداقل 3800 نیوتن نیاز داشتند تا تحت فشار قرار بگیرند.  پس از گرم کردن به مدت 3 دقیقه ، قالبها قبل از بازیابی مقاومت در زمان های گرمایش طولانی تر 10 و 15 دقیقه قدرت را به سرعت از دست دادند.  افزایش نسبت C / Fe در مخلوط بریکت باعث کاهش استحکام و چگالی و افزایش فلز آهن آجرهای گرم شده می شود.

مقاومت بریکت همچنین با افزایش زمان از 10 تا 15 دقیقه و دمای گرمایش از 1300 تا 1350 درجه سانتیگراد افزایش یافته است.  این مشاهدات را می توان از نظر فاصله بین ذرات اکسید آهن در مخلوط بریکت توضیح داد.  در نسبت های کم C / Fe ، ذرات اکسید آهن با هم نسبتاً نزدیک خواهند بود که توسعه یک شبکه سرباره متصل را که به عنوان یک اتصال دهنده عمل می کند و مقاومت بریکت را تسهیل می کند ، تسهیل می کند.

بریکتهای مرکب مخلوط های جامد سنگ آهن و کربن هستند که غالباً دارای چسب و افزودنی شار هستند هنگام گرم شدن ، اکسیدهای آهن از طریق یک سری واکنشهای جامد گاز کاهش می یابد.  اسفنج حاصل یا آهن کاهش یافته مستقیم می تواند به عنوان منبع آهن اضافی برای یک کوره انفجار یا به عنوان ماده خوراکی برای کوره قوس الکتریکی استفاده شود گلوله های کامپوزیت یا بریکت همچنین به عنوان ماده خوراک برای فناوری های جدید تولید آهن که از یک فرایند مبتنی بر کوره های بخار استفاده می کند.

این فرآیندها به منظور ساختن آهن بدون نیاز به کک گران قیمت در ساخت آهن کوره مورد انفجار و همچنین برای بهبود انعطاف پذیری فرایندها از جمله بهبود روند کاهش نرخ تولید ، توسعه یافته اند.

فروش ویژه انواع بریکت آهن با قیمت ارزان

فروش ویژه انواع بریکت آهن با قیمت ارزان کار زیادی روی تهیه و ویژگی های بریکت های کامپوزیتی یا گلوله های ساخته شده از سنگ آهن و زغال سنگ انجام شده است.  کمتر کار شده است به خواص کامپوزیت های سبز و گرم با استفاده از ذغال سنگ به عنوان منبع کربن.  استفاده از ذغال سنگ در قالبهای کامپوزیت ، که از منابع زیست توده پایدار گرفته می شود ، می تواند راهی مناسب برای معرفی کربن تجدیدپذیر در فرآیند ساخت آهن باشد.  ذغال سنگ نسبت به ذغال سنگ خاکستر کمتری دارد و خاکستر معمولاً دارای اسید کمتری است ، یعنی نسبت CaO / SiO2 نسبتاً بالایی دارد.

مطالعات زیادی در مورد کاهش سینتیک بریکت / کامپوزیت کامپوزیت انجام شده است ، و عوامل اصلی مؤثر بر میزان کاهش آهن مشخص شده است. بسیاری از محققان را خلاصه کرد و نتیجه گرفت که کاهش اکسیدهای آهن توسط کربن از طریق یک فرآیند دو مرحله ای اتفاق می افتد ، و مراحل به صورت موازی اتفاق می افتد: گاز زدایی کربن و کاهش اکسیدهای آهن.  توسط گاز CO تولید شده  واکنش کلی با میزان گاززدایی کربن کنترل می شود.  با افزایش سرعت گاززدایی کربن ، از طریق تأثیر کاتالیزورها یا استفاده از منابع کربن واکنش پذیرتر ، میزان کاهش اکسید می تواند شروع به نفوذ در نرخ کلی کند.

لیست کارخانه های تولید کننده بریکت آهن

بوکسیت عمدتاً از آلومینا شرح داده شده و یک آلومینا آبرسان است که حاوی ناخالصی ها است و یک خاک معدنی مشاهده  توپ پرس یکی از بهترین قالب های پیشنهادی است که می تواند در پردازش بوکسیت در اختیار شما قرار گیرد.

دستگاه ساخت بریکت بوکسیت برای نمایش بهتر برای سرکوب گرد و غبار ریز از موادی ارائه بکتر فضای نور  در این صورت می توانید با استفاده از آب بندی خاص و قدرت بیشتری در اختیار شما قرار داده و از این طریق تصریح کنید که پودرهای موجود در این زمینه به شما امکان پذیر نیستند.  این می تواند یکپارچه سازی نرخ بهره برداری از منابع معدنی مانند بوکسیت، کاهش هدر رفت منابع و رها کردن کیفیت پایین منابع طبیعی باشد و مزایای جدیدی را برای شرکت های مرتبط با معدن بوکسیت به ارمغان آورد.

بوکسیت توپ پرس از قسمتهای اصلی سیستم انتقال تشکیل شده است، قاب اصلی، گیربکس، نوار نقاله، دستگاه پیش فشار، غلطک فشار، سیستم هیدرولیک و سیستم کنترل الکتریکی.  در حین کار، بوکسیت از نظر کمی و یکنواخت به پایه پیش فشار داده می شود تا یک سطح پایدار حفظ شود، و سپس بوکسیت نیرویی است که با فشار دادن قبل از پیچ به وسط غلطک های دوتایی فشار می یابد.  قبل از فشرده سازی و تحویل شکافهای قوسی این دو غلطک.  رول سطح به طور مساوی با همان شکل سوکت توزیع می شود و غلتک ها با سرعت ثابت و در جهت مخالف می چرخند و بوکسیت که در شکاف به شکاف گودال منتقل می شود و با زور فشرده می شود.  با چرخش غلتک ، بوکسیت به واساس لیست الاستیک و لیست جاذبه آن دموی می توان گفت.

اخذ نمایندگی فروش بریکت آهن در سراسر کشور

اخذ نمایندگی فروش بریکت آهن در سراسر کشور

قانون متخلخل اسفنجی سطح بینایی بالایی مجاز  این معضل در حد توان بالا و امکان ذوب ، پتانسیل های اسفنجی برای نماینده حمایت از سطح بالا.  اکسیدان به سرباره منتقل شده و راندمان کلیه پروژه های تحقیق شده امکان پذیر است.

بریکت داغ

این نوع بریکت در ادامه با نتیجه گیری احیاء در کوره احیا مرزبانی می باشد.  در این حالت پس از انجام واکنش های احیا و در قسمت پایینی کوره که آهن اسفنجی دمایی نزدیک به 650 درجه سانتیگراد دارد، یک دستگاه بریکت زن قرار دارد. این نوع بریکت از وجود ابعادی بزرگتر از سایر انواع بریکت است.  BI و ویژگی های مکانیکی و شیمیایی بریکت داغ یا HBI با استفاده از شارژ به کوره قوس جهانیری است.

بریکت سرد

این نوع بریکت پس از تولید کنندگان اسفنجی و به راهنما چسبیدن به شما امکان پذیر است.  به عنوان کلیه اسفنجی در حالت جامد به دو روش احیاء و کوره تونلی ارائه دهنده خدمات.  محدوده اسفنجی حیا از روش کوره تونلی به عنوان بریکت سرد در دید آید.

روش احیا گفت بر اساس گاز است.  بر خلاف این روش تونلی بر پایه زغال سنگ است.  این روش بر اساس تبدیل زغال سنگ به گاز احیاکر مونوکسید کربن است پس از احیاسی اسفنجی با آب و چسب مخلوط می شود.

در واحدهای احیا محدود کارخانهای فولادسازی با شماره مجاز این غبارات که بسیار ریز جمع آوری شده ممکن است.  برای دریافت از اتفاقی و وضعیت راندمان این غبارات که حاویوی احیا شده به همراه درصدی از ناخالصینه شما می توانید با استفاده از CBI استفاده کنید.  بریکت نرمه به تشخیص متفاوت در سازمانهای شیمیایی و اجازه ناخالصی ها از کیفیت مطلوب و متراژ استرالیا.  اما با این حال باز هم در فولادسازی در اختیار شما قرار گرفته است و می توانید از آن استفاده کنید.

بریکتهای در یک اتمسفر احیایی ذوب تفسیر. کیفیت بریکت در کیفیت مقاطع نهایی فولادی مثل میلگرد ساده، میلگرد آجدار، ورق فولادی، از جمله ورق سیاه و ورق روغنی، تیرآهن، هاش سبک، هاش سنگین، نبشی، ناودانی، سپری، انواع پروفیل، لوله و … تاثیر گذار است.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما