صادرات انواع نرمه آهن اسفنجی عمده

استفاده از آهن قراضه جددیدا رو به کاهش است زیرا یک روش جدید برای آن جایگزین شده است که به آن بریکت نرمه آهن اسفنجی می گویند. در حال حاظر بیش از پنج درصد آهن جهانی از راه همیشط فروش نرمه آهن اسفنجی عمده تشکیل میدهد. شاید برایتان سوال باشد که اصلا این بریکت چیست و به چه دردی میخور یا نرمه آهن در چه صنایعی استفاده می شود و دلیل محبوبیت آن چیست؟ خب ما در این مقاله به جواب این سوالات می پردازیم پس تا آخر این متن همراه ما باشید و به هیچ عنوان خواندن آن را از دست ندهید یا به تاخیر نیندازید.
صادرات انواع نرمه آهن اسفنجی عمده

3 نکته در مورد بریکت نرمه آهن اسفنجی

3 نکته در مورد بریکت نرمه آهن اسفنجی اول از همه به پاسخ این سوال می پردازیم که اصلا این بریکت چیست؟ در واقع بریکت که خشته و خوش‌سوز نیز خوانده می‌شود، معمولاً به مواد سوختنی فشرده‌ شده و قالب‌ گیری‌ شده گفته می‌ شود. علاوه بر مواد سوختی، قطعات و براده‌های ریز و درشت فلزی، مواد آلیاژی، خرده قطعات نسوز و برخی مواد دیگر را نیز برای استفاده مجدد به شکل بریکت در می‌آورند. نرمه آهن هم همان بریکت است با این تفاوت که موقع تولیدبه صورت فشرده شک گندله یا همان گلوله گلوله گرفته است .

آهن اسفنجی که اصطاحا به آن dri هم می گویند از فشرده سازی آهن به صورتی که دیگر اکسیژنی در آن نماند گفته می شود که این روش به دلیل مصرف انرژی کمتر و به صرفه تر بودن توجه بسیاری از صاحبان صنایع را به خودش جذب کرده. در اینجا می خواهیم چند نمونه از مزایای استفاده از بریکت نرمه آهن سرد را برایتان شرح دهیم:

  • نیازی به گندله سازی ندارد زیرا خودش از قبل به صورت گندله ارائه می شود.
  • می توان حتی پسماند های فلزی نظیر نرمه گندله را بازیافت و به راحتی استفاده کرد.
  • حتی شما این امکان را دارید ت درصد کربن را از ۰/۰۲ تا ۱ درصد کنترل و تنظیم کنید. این محصول دارای درجه فلزی بالای ۹۶ بوده است.
  • چگالی اش نیز بالاتر از ۴/۵ گرم بر سانتی متر مکعب می باشد.
  • به دلیل اینکه محصول غیر فعال است می توان آن را به سادگی انتقال داد و یا ذخیره سازی کرد.
  • این محصول به دلیل عدم افت درجه فلزی اش، یکنواخت است.

مراکز فروش نرمه آهن اسفنجی عمده

مراکز فروش نرمه آهن اسفنجی عمده در هر شهر و کشوری متوان نرمه آن یافت اما قیمت هایی که دارند متفاوت است و این کار ررا برای صنعت گران بسیار سخت می کند اما حتی برای ای مشکال هم راه ح هایی وجود دارد مثل خرید اینترنتی که میتواند به شما این اطمینان را بدهد که محصول مورد نظرتان را با بهترین کیفیت و مناسبترین قیمت ممکن خریداری کرده اید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما