صادرات عمده بریکت آهن اسفنجی

ایران یکی از برترین تولیدکنندگان آهن اسفنجی است که به دلیل داشتن معادن متعدد سنگ آهن، بهترین بریکت آهن اسفنجی را با درجه بالای خلوص و کیفیت تولید و فرآوری می‎‌کند.

صادرات عمده بریکت آهن اسفنجی به دلیل سطح کیفی ممتاز این متریال، در سالهای اخیر با افزایش چشمگیری همراه بوده است و مراکز متعددی در حوزه تجارت و صادرات آهن اسفنجی فعالیت خود را گسترش داده اند.

صادرات عمده بریکت آهن اسفنجی

تولید آهن اسفنجی به روش میدرکس

تولید آهن اسفنجی به روش میدرکس

متدها و روش‌های گوناگونی برای تولید و فرآوری آهن اسفنجی وجود دارد. یکی از این روش‌ها که به عنوان روش پیشرو در تولید و فرآوری انواع آهن اسفنجی در جهان توسعه یافته است روش میدرکس است.

این روش به عنوان روش احیای مستقیم آهنگ اسفنجی شناخته می‌شود که در آن از گاز طبیعی به عنوان احیا کننده سنگ معدن استفاده می‌شود. روش میدرکس خصوصاً در کشورهایی که دارای منابع گسترده گازی هستند مانند کشور ما یکی از بهترین روشها برای فرآوری و تولید آهن اسفنجی است، چرا که علاوه بر تولید محصول مرغوب، موجب کاهش هزینه های تولید و فرآوری می گردد.

ماده اولیه مورد استفاده در تولید آهن اسفنجی به روش احیا مستقیم، سنگ آهن است که به صورت کلوخه های سنگ آهن و گندله پخته شده مورد استفاده قرار می گیرد و عامل احیا کننده همانگونه که گفته شد گاز طبیعی شکسته شده است.

همچنین نوع کوره در فرآیند تولید و فرآوری آهن اسفنجی به روش میدرکس، کوره شافت عمودی و درجه حرارت کوره بین 850 تا 920 درجه سانتی‌گراد متغیر است. طی این فرایند در مدت زمان کوتاه بهترین و مرغوبترین آهن اسفنجی تولید می‌شود و این امر به افزایش تولید و سودآوری کمک می‌کند.

مرکز پخش بریکت آهن اسفنجی

مرکز پخش بریکت آهن اسفنجی

مرکز پخش بدون واسطه بریکت آهن اسفنجی، برترین و در دسترس ‌ترین مرجع برای خرید انواع بریکت آهن است. در مرکز عرضه و پخش آهن اسفنجی، مرغوبترین و ارزان‌ترین بریکت آهن به دلیل ارتباط مستقیم و بدون واسطه با واحدهای تولید کننده مبدأ به فروش می‌رسد..

یکی از مهمترین مزایای خرید از بازار پخش و فروش مستقیم این است که این مراکز به دلیل ارتباط بدون واسطه و مستقیم با تولیدکنندگان، خالصترین محصولات را با قیمت ارزان و منصفانه توزیع می‌نمایند و این امر برای صنایعی که مصرف کننده عمده بریکت آهن اسفنجی هستند صرفه اقتصادی خوبی را به همراه دارد و به کاهش هزینه های جانبی کمک می‌کند.

تولیدات عرضه شده در بازار عرضه بدون واسطه، دارای تضمین اصالت و کیفیت هستند. همچنین مرکز فروش بی واسطه به صورت اینترنتی نیز قابل دسترسی است و خرید از این مرجع علاوه بر صرفه‌جویی در زمان، صرفه‌جویی در هزینه‌های جانبی را نیز در پی دارد و روند تهیه و خریداری مواد اولیه مور نیاز صنایع تولیدی مانند صنعت ذوب آهن و فولاد را تسریع می‌بخشد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما