صادرات کلی لجن آهن اسفنجی عمده

لجن آهن اسفنجی کم کربن، به دلیل داشتن قابلیت های مختلف، با استقبال خوبی از سمت صنایع مواجه است. این محصول با برخورداری از کاربرد های متنوع و کمک به واحد های تولیدی آهن، نقش بسیار مهمی ایفا می کند. به همین سبب انتخاب بهترین نوع آن بسیار حایز اهمیت است.

در همین راستا، مجموعه ما به عنوان مجموعه ای پیشرو در فروش این محصول، توانسته است با اختصاص بخش قابل توجهی از بازار، عرضه لجن آهن اسفنجی عمده را در دستور کار خود قرار دهد.

صادرات کلی لجن آهن اسفنجی عمده

درباره ویژگی های لجن آهن اسفنجی کم کربن

درباره ویژگی های لجن آهن اسفنجی کم کربن آهن اسفنجی آهنی است با عیار بالا که به دلیل تخلخل زیاد، ساختار اسفنجی دارد.این محصول از احیای مستقیم سنگ آهن طبیعی به دست می آید. روش تولید آن مبتنی بر زغال سنگ و یا گاز می باشد که این فرایند در کوره های دوار یا بلند انجام می گیرد.

بعد از این که آهن اسفنجی تهیه شد، قطعات باقی مانده آن، در معرض برخورد با گازهای احیایی قرار می گیرند و شسته می شوند. سپس این قطعات به محل جمع آوری منتقل شده و در مرحله آخر در فضای انبار تخلیه می‌شوند. این مواد که به نام لجن آهن اسفنجی شناخته می شوند برای تولید مجدد آهن اسفنجی کاربرد دارند.

این محصول معمولا بر اساس میزان برخورداری از کربن دسته بندی می شود. در این میان، نوع کم کربن آن، موارد استفاده زیادی به صورت مستقیم و غیر مستقیم دارد و به شکل گسترده و قابل توجه در کوره های ذوب آهن، مورد استفاده قرار می گیرد.

از اهداف مهم تولید این محصول، استفاده از آن در تولید آهن و فولاد است. چرا که با دارا بودن عیار بالا، می تواند به عنوان ماده اولیه مورد نیاز برای واحد های فولادسازی، مورد استفاده قرار گیرد. قابل ذکر است امروزه به دلیل کمبود ضایعات آهن و افزایش قیمت آن، از آهن اسفنجی که دارای عیار بالای آهن است در کوره های القایی استفاده می شود.

خرید مستقیم لجن آهن اسفنجی عمده

خرید مستقیم لجن آهن اسفنجی عمده مجموعه ما به عنوان مجموعه ای پیشرو و موفق در زمینه عرضه و پخش این محصول، مطابق با بهترین استانداردها فعالیت می کند و با توجه به داشتن معیارهای لازم مرغوبیت، می تواند بخش قابل توجهی از بازار خرید لجن آهن اسفنجی را به خود اختصاص دهد. همچنین با توجه به توان رقابتی موجود در بازار، پتانسیل پخش عمده این محصول را دارا می باشد. تمامی مراحل فروش، مبتنی بر ارائه بهترین کیفیت با قیمتی مناسب است تا جلب رضایت مشتریان به نحو احسنت و شایسته فراهم گردد. برای اطلاع از قیمت لجن آهن کم کربن و ثبت سفارش خود، از هم اکنون می توانید با همکاران ما در ارتباط باشید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما