صادر کننده نرمه آهن اسفنجی ارزان

با توجه به این که مصرف آهن اسفنجی در کل دنیا و کشورمان رو به افزایش می باشد ، صادرات نرمه آهن اسفنجی به رونق زیادی رسیده است .با افتخار مجموعه ما یکی از صادرکنندگان نرمه آهن اسفنجی ارزان می باشد .



صادر کننده نرمه آهن اسفنجی ارزان

آشنایی با نرمه آهن اسفنجی عیار بالا

آشنایی با نرمه آهن اسفنجی عیار بالا

فرآیند تولید نرمه آهن اسفنجی عیار بالا به این روش صورت می گیرد که سنگ آهن یا همان گندله سنگ آهن را تحت تاثیر عملیات احیای مستقیم یا بی واسطه ،قرار می دهند تا اکسیژن موجود در آن جدا شود .در این روش روی سنگ آهن عملیات ذوب ،انجام نمی گیرد .

شکل ظاهری نرمه آهن عیار بالا به صورت گردی های ریز می باشند که سوراخ های ریزی روی آن ها قرار دارد ،به دلیل وجود این سوراخ ها ، حالت اسفنجی دارند بنابراین به نرمه آهن اسفنجی معروف هستند.

نرمه آهن اسفنجی دارای عیار آهن بالاتری نسبت به آهن معمولی می باشند.

نرمه های اسفنجی تحت عملیات ریخته گری در صنعت قرار می گیرند و به شکل محصولات مختلف در می آیند.

بسیاری از کارخانه های تولید فولاد و کارگاه های تولیدی کوچک از نرمه های آهن اسفنجی به جای آهن قراضه ها برای تولید فولاد استفاده می کنند .سابق بر این که این نرمه های آهن وجود نداشتند در خیلی از موارد با کمبود قراضه های آهن ،روبرو بودند.

عرضه کلی نرمه آهن اسفنجی ارزان

عرضه کلی نرمه آهن اسفنجی ارزان

عرضه نرمه آهن اسفنجی ارزان به صورت کلی و عمده در بسیاری از مراکز در کشورمان صورت می گیرد .بعضی از این مراکز به صورت حضوری در خدمت مشتریان محترم هستند و بسیاری دیگر از آن ها به صورت اینترنتی به خدمات دهی و عرضه عمده این محصول می پردازند .

به دلیل این که در فرآیند تولید آهن اسفنجی از عملیات ذوب ،استفاده نمی شود ، کمتر باعث آلودگی محیط زیست می گردد و از نظر زیست محیطی ،استفاده از آن کم ضررتر است ،بنابراین در ایران و بسیاری از کشورهای جهان ،تمایل زیادی به استفاده از نرمه آهن اسفنجی وجود دارد ، بنابراین صادرات آن ،گسترش پیدا کرده است .

همان طور که می دانیم اکثر افراد ،علاوه بر کیفیت محصول ،علاقه مند به قیمت به صرفه محصول هم می باشند .مجموعه ما صادر کننده نرمه آهن اسفنجی با قیمت اقتصادی و ارزان می باشد که مورد استقبال خریداران و مشتریان گرامی قرار گرفته است.

مجموعه ما یکی از بزرگترین عرضه کنندگان نرمه آهن اسفنجی ارزان به صورت عمده می باشد . خریداران این محصول از اقشار مختلف جامعه هستند بنابراین محصول طوری قیمت گذاری می گردد که کاملا به صرفه برای مشتریان محترم باشد.

با دنبال کردن سایت ما می توانید این محصول را با قیمت ارزان به صورت عمده ،سفارش دهید و از تخفیف خرید عمده ،بهره مند گردید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما