عرضه انواع آهن بریکت داغ

آهن بریکت داغ یک محصول نسبتاً جدید است که در 25 سال گذشته به عنوان مکمل آهن و ضایعات در کارخانه های فولاد کوره برقی توسعه یافت. این آهن، یک شکل فشرده از آهن مستقیم کاهش یافته است که کارکرد ، ذخیره و استفاده از آن را آسان می کند. به بیانی دیگر، آهن بریکت داغ ، یک نوع بهتر از آهن مستقیم کاهش یافته است که در دمای بیشتر از 650 درجه سانتی گراد و در اثر تراکم فشرده شده و دارای چگالی بیش از 5000 کیلوگرم بر متر مکعب می باشد. لازم به ذکر است که تمام آهن های بریکت داغ، متشکل از بیش از 90 درصد آهن می باشند.

این آهن، به عنوان محصولی جهت غلبه بر مشکلات مربوط به حمل و نقل و جابجایی آهن مستقیم کاهش یافته توسعه یافته است و به دلیل فرآیند تراکم ، بسیار متخلخل و اسفنجی است و بنابراین بسیار کمتر از آهن مستقیم کاهش یافته ، واکنش های گرمایی می دهد. این بریکت ها با استفاده از فرآیند بستر سیال در دمای 700 درجه سانتی گراد و نیروهای فشار زیاد تولید می شوند. آهن بریکت داغ به عنوان ضایعات مکمل برای کارخانه های فولاد کوره برقی استفاده می شود.

عرضه انواع آهن بریکت داغ

دانستنی ها در مورد آهن بریکت اسفنجی

دانستنی ها در مورد آهن بریکت اسفنجی

آهن بریکت اسفنجی دارای مزایای بیشماری است که از مهمترین این مزایا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

استفاده از آهن بریکت اسفنچی داغ در در کوره قوس الکتریکی برای فولادسازی

استفاده از آهن بریکت اسفنجی داع در کوره اکسیژن پایه برای فولادسازی

استفاده از این آهن در کوره بلند برای تولید فلزات داغ

به بیانی دیگر ، آهن بریکت داغ در کوره های قوس الکتریکی ، کوره های بلند و کوره های اکسیژن پایه، کاربرد بسیاری دارد. بیشترین آهن بریکت داغ در کوره های قوس الکتریکی استفاده می شود و سهم بازار این آهن در سال 2018 در بازارهای بین المللی بیش از 76 درصد بود. به منظور غلبه بر مشکلات آهن مستقیم کاهش یافته از جمله مشکلات مربوط به حمل و نقل و خطرات گرمایشی آن، تقاضای جهانی برای استفاده از این آهن های بریکت اسفنجی بسیار افزایش یافته است. زیرا آهن بریکت اسفنجی به دلیل ماهیت اسفنجی خود برخلاف آهن مستقیم کاهش یافته، مسائل مربوط به گرمایش را ایجاد نمی کند. علاوه بر این ، اکثر تولیدکنندگان فولاد در سراسر جهان به دلیل افزایش آلودگی محیط زیست ، شیوه های تولید فولاد خود را از تکنولوژی سنتی کوره بلند به فرایند کوره برقی که مستلزم استفاده از آهن های بریکت اسفنجی است، تغییر داده اند. در تشریح ترکیب شیمیایی آهن بریکت اسفنجی نیز باید خاطر نشان کرد که این آهن عاری از عناصر مضری همچون مس، نیکل و ترکیبات غیرفلزی است و به این ترتیب در حفظ طبیعت و عدم آسیب رسانی به آن بسیار موثر است.

صادر کنندگان آهن بریکت داغ

صادر کنندگان آهن بریکت داغ

با توجه به افزایش تقاضای جهانی آهن بریکت داغ، شرکت ما از شرکت های پیشرو در صادرات آهن بریکت به شمار آمده و گامی اساسی را در تامین نیاز بازارهای جهانی به ویژه به کشورهای همسایه برداشته است. با مراجعه به وب سایت www.spongeirondri.com می توانید اطلاعات دقیق تری از کشورهای مقصد صادرات این محصول به دست آورده و همچین به تامین آهن بریکت داغ مورد نیاز خود به صورت آنلاین بپردازید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما