عرضه کننده آهن اسفنجی نی ریز

آهن اسفنجی که از فرآیند حذف اکسیژن موجود در سنگ آهن حاصل می‌گردد، متریال صنعتی مهمی است که علاوه بر قیمت مناسب، دارای مزایایی چون کاهش آلودگی زیست محیطی است و به همین علت، تولید آن در سال‌های گذشته در شهرهای مختلف ایران و از جمله نی ریز افزایش یافته است. مرکز عرضه کننده آهن اسفنجی نی ریز، تامین بدون واسطه این مواد اولیه را در دستور کار قرار داده است.  

عرضه کننده آهن اسفنجی نی ریز

بارز ترین ویژگی آهن اسفنجی کنسانتره

بارز ترین ویژگی آهن اسفنجی کنسانتره

آهن اسفنجی در پروسه تولید به صورت کنسانتره در می‌آید. آهن اسفنجی کنسانتره دارای ویژگی‌های منحصر به فردی است که موجب شده به عنوان پرکاربردترین متریال صنعتی به وفور در ایران تولید گردد. بارزترین ویژگی این نوع آهن را در ادامه بررسی می‌کنیم.

آهن اسفنجی کنسانتره از حیث ترکیبات دارای درصد بالایی از عنصر آهن است و درصد ترکیبات دیگر که به عنوان ترکیبات منفی در آهن و فرآورده‌های آن هستند مانند فسفر و گوگرد در آهن کنسانتره اسفنجی بسیار پایین است و این به معنای کیفیت بالای آهن اسفنجی است.

علاوه بر ترکیبات عالی در آهن اسفنجی، یکی از مهمترین امتیازات و ویژگی‌های این متریال، قابلیت انبار کردن بهینه و آسان این محصول است. واحدهای تولید فولاد در فرآیند تولید انواع آلیاژ، از آهن کنسانتره اسفنجی استفاده می‌کنند و پس از خرید عمده می‌توانند به راحتی این مواد اولیه را در انبارهایی با فضاهای مختل ذخیره سازی کنند.

تولید آهن اسفنجی به شکل کنسانتره، حمل و ارسال و صادرات این محصول را نیز آسان نموده است. همچنین درصد آلودگی‌هایی محیط زیست و  آلودگی هوا در فرآیند جابجایی و به کارگیری این متریال بسیار کمتر از سنگ آهن است.

فروش بی واسطه آهن اسفنجی نی ریز

فروش بی واسطه آهن اسفنجی نی ریز

فروش آهن اسفنجی نی ریز به صورت بی واسطه دارای مزایای متعددی برای خریداران عمده و صنعت است که از مهمترین آنها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دسترسی صنایع مختلف به بهترین نوع آهن اسفنجی با عیار و سطح کیفی بالا که منجر به تولید محصولاتی مرغوب می‌گردد
  • امکان خرید به صورت عمده و در حجم انبوه به صورت یکجا بدون نیاز به خرید مکرر که پروسه‌ای زمانبر و هزینه بر برای صنایع سبک و سنگین است
  • قیمت ارزان و اقتصادی تر نسبت به مراکز عرضه با واسطه که توسط دلالان اداره می‎شود
  • کاهش هزینه‌های اولیه تولید در صنایع ارز آور و در نتیجه تولید بیشتر و با کیفیت تر و ارز آوری بیشتر برای کشور 
  • امکان سفارش محموله‌های عمده از طریق سفارش آنلاین و غیر حضوری که خود، منجر به کاهش هزینه‌های جانبی و صرفه جویی در زمان می‌گردد
  • امکان ارسال و صادرات انواع فرآورده‌های آهن و آهن اسفنجی بدون واسطه به کشورهای همسایه و کشورهای آفریقایی و در حال توسعه

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما