عمده فروشی آهن اسفنجی صادراتی

عمده فروشی آهن اسفنجی صادراتی به معنای فروختن این کالاها در مقیاس بالا به مشتریان و خرده فروشان و سایر ارگان ها می باشند که با قیمت پایین به فروش می رسند، در عمده فروشی این محصولات به کسانی به غیر از مصرف کنندگان اصلی فروخته می شوند، فروش آهن اسفنجی در واقع برای کسب و کار هایی است که به عنوان مصرف کنندگان نهایی نیستند و برای مشاغلی می باشند که به صورت کلی فروش انجام می دهند و محصولات با کیفیت و مرغوبیت بالایی ارائه می دهند.

.

عمده فروشی آهن اسفنجی صادراتی

آشنایی با انواع آهن اسفنجی

آشنایی با انواع آهن اسفنجی آهن اسفنجی یکی از محصولات پر کاربرد است و بسیار مرغوب می باشد و خود آهن نیز یک محصول بسیار مهم می باشد، که آن را در تولید صنایع های زیادی از جمله فولاد سازی بیشتر به کار می برند دارای درجه کیفیت مناسبی می باشند که کیفیت آن توسط میزان آهن کاربردی در صنایع تعیین می شود.

بافتی یکدست دارند و در برابر رطوبت و سرما و حرارت و … از استقامت بالایی برخوردار می باشند و در هنگام بار گیری هیچ گونه آلودگی به وجود نمی آورد.

انواع آهن اسفنجی دارای شکل قطعات کروی مانند هستند و در انواع آهن اسفنجی اردکان ، آهن اسفنجی کنسانتره و بریکت گرم موجود می باشند که سالیانه 800هزار تن از انواع آن ها تولید می شود که در کنسانتره عیار متوسط می باشد و قیمت آن نیز ارزان تر می باشد .

در انواع مختلف در صنایع متفاوت به کار می روند و نقش ویژه ای دارند، که این آهن ها به عنوان جای گزینی مناسب برای قراضه آهن می باشند و توسط کارخانه های تولید فولاد با فرایند های شیمیایی فراوری می شوند و مورد مصرف قرار می گیرند.

در گندله کردن سنگ آهن، گندله متخلخل آهن اسفنجی به وجود می آید که دارای عیار 67 درصد می باشد و باید آن را در طی مرحله ریخته گری به مرحله استفاده رسانید تا بتوان در تولید محصولات آن را به کار برد .

تولید کننده بهترین آهن اسفنجی صادراتی

تولید کننده بهترین آهن اسفنجی صادراتی تولید کننده بهترین آهن اسفنجی صادراتی را به صورت عمده و مستقیم و فله ای به فروش می رساند، این محصول بسیار با ارزش و کاربردی است و نیز دارای کیفیت و جنس عالی می باشد و هدفشان کمیت و کیفیت محصولاتی است که در داخل ایران تولید می شوند.

تولید کننده آهن اسفنجی این محصول با کیفیت را به خریداران و بازاریان می فروشند و در نهایت در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهند و یکی از پر در آمد ترین روش برای در آمد زایی مناسب و عالی است که دارای قیمتی مناسب می باشند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما