عمده فروشی لجن آهن اسفنجی درجه یک

از فرآورده های معدنی به دست آمده از آهن اسفنجی می ‌توان به لجن آهن اسفنجی اشاره کرد که محصولی پودری بوده و نقش قابل توجهی در صنایع بزرگ ذوب آهن و تهیه فولاد دارد.

نوع درجه یک این محصول توسط عمده فروشی آن با قیمت مناسب ارائه می شود و خریداران عمده می توانند جهت سفارش آهن لجن آهن اسفنجی درجه یک از عمده فروشی آن با قیمت مناسب به طور مستقیم و بدون واسطه با این عمده فروشی ارتباط برقرار کنند.

عمده فروشی لجن آهن اسفنجی درجه یک

4 ویژگی لجن آهن اسفنجی درجه یک

4 ویژگی لجن آهن اسفنجی درجه یک از اکسایش مستقیم سنگ معدن آهن که از معادن برداشت و در کارخانه تولید آهن اسفنجی مورد استفاده قرار می گیرد محصولی به نام لجن آهن اسفنجی به دست می آید که نقش مهمی در صنعت فولاد دارد و میزان تولید فولاد را در کشور افزایش داده است.
این محصول دارای ویژگی های خاصی می باشد که 4 مورد از ویژگی های آن به طور خلاصه عبارتند از :

  1. عیار یا درجه خلوص این محصول نسبت به آهن اسفنجی بالاتر است و درجه خلوص آن باعث شده است که ذوب آن حرارت در سایر مواد سازنده فولاد باعث می شود که بتوان درجه خلوص فولاد را با آن بالا برد.
  2. این عمل محصول اغلب به صورت پودر و با دانه بندی ریز است به همین دلیل حمل و نقل و جابجایی راحت است.
  3. به دلیل داشتن سطح تماس بیشتر، حرارت کمتری را برای ذوب شدن نیاز دارد.
  4. یکی از مواد اولیه بسیار مناسب و ضروری برای تولید گندله آهن هستند و به این ترتیب نقش مهمی در تامین مواد اولیه کوره های القایی می کند.

کارخانه تولید لجن آهن اسفنجی درجه یک

کارخانه تولید لجن آهن اسفنجی درجه یک کارخانه تولید لجن آهن اسفنجی درجه یک بهترین انواع فراورده جانبی تولید آهن اسفنجی را تولید می ‌کند. این کارخانه آهن اسفنجی بهترین این محصول با درجه خلوص بالا را که یکی از مواد اولیه بسیار ضروری برای کارخانجات تولید آهن و فولاد می باشد ارائه کرده و آن را با قیمت مناسب در اختیار خریداران قرار می دهد.

این کارخانه دارای وب سایت فروشگاهی مختص به خود است که در آن اقدام به معرفی کامل این لجن نموده و قیمت ارائه آن را نیز به صورت روزانه در سایت قرار داده است و خریداران این محصول می توانند به طور مستقیم در تماس با مسئول فروش کارخانه از طریق تلفنی از لینک شبکه های اجتماعی موجود در سایت نیز استفاده کنند و از این طریق نیز به صورت آنلاین استعلام قیمت و ثبت سفارش این محصول را انجام دهند.

برای استعلام قیمت و خرید این محصول نیازی به مراجعه حضوری به کارخانه تولید کننده این لجن نمی باشد و از راه دور با استفاده از اینترنت و فروشگاه مجازی می توان سفارش خرید این محصول را انجام داد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما