فروشنده معتبر آهن اسفنجی دامغان

واحدهای تولیدکننده آهن اسفنجی در شهر دامغان در سال‌های گذشته، همگام با فناوری نوین در حوزه تولید فرآورده‌های آهن، بهترین انواع آهن اسفنجی را تولید نموده اند.

آهن اسفنجی تولید دامغان به دلیل عیار بالا برای تولید فولاد مورد استفاده قرار می گیرد و یکی از مهمترین متریال در کوره های القایی است.

مرکز فروشنده معتبر آهن اسفنجی دامغان به منظور تامین نیاز صنایع برتر داخلی، این محصول را در سطح عمده و با قیمت مناسب به فروش می رساند.

فروشنده معتبر آهن اسفنجی دامغان

اطلاعاتی درباره روش تولید آهن اسفنجی

اطلاعاتی درباره روش تولید آهن اسفنجی

فرآیند تولید انواع آهن اسفنجی پروسه‌ای است که از طریق روش های مختلف صورت می پذیرد. دو روش بخش عمده برای تولید انواع آهن اسفنجی استفاده از منابع گازی و استفاده از زغال سنگ است.

اینکه کدام روش در فرآیند احیای سنگ آهن استفاده شود ارتباط مستقیمی با محل قرارگیری کارخانه و همچنین منابع در دسترس دارد. کشورهای دارنده منابع غنی زغال سنگ، از این مواد برای تولید آهن اسفنجی استفاده می‌کنند. اما در کشوری مانند کشور ایران که دارای منابع غنی گاز است استفاده از روش گازی برای تولید انواع آهن اسفنجی بسیار به صرفه تر و اقتصادی تر است و همچنین آلودگی کمتری را برای محیط زیست به همراه دارد.

در فرآیند تولید آهن اسفنجی با استفاده از منابع گازی، مهمترین عامل احیا کننده، گاز طبیعی است که منجر به خروج کامل اکسیژن موجود در سنگ آهن می گردد در این روش کربن و هیدروژن با اکسیژن موجود در سنگ آهن ترکیب می گردد و موجب احیای سنگ می‎شود.

در روش تولید آهن اسفنجی با استفاده از زغال سنگ، از کوره‌های دوار استفاده می‌شود و زغال کک به عنوان مهمترین عامل احیا در فرآیند تولید به کار گرفته می‌شود. هر چند این روش دارای مزایایی مانند پایین بودن قیمت ذغال ‌سنگ است؛ اما به دلیل مشکلات زیست محیطی که در فرآیند تولید به همراه دارد در ارزیابی‌های کلی روش قابل قبول محسوب نمی شود.

خرید انواع آهن اسفنجی دامغان

خرید انواع آهن اسفنجی دامغان

فاکتورهای مختلفی در زمان خرید انواع آهن اسفنجی مورد بررسی قرار می گیرند که مهمترین آنها کیفیت آهن اسفنجی و قیمت آن است. آهن اسفنجی دامغان به عنوان یکی از برترین و با کیفیت ترین انواع آهنگ اسفنجی در سطح آسیا، توسط مراکز مختلف مانند نمایندگی کارخانجات تولیدی و سامانه عرضه و فروش اینترنتی به فروش می‌رسد.

خرید آهن اسفنجی دامغان بدون واسطه از طریق مراکز فروش آنلاین، موجب تسریع در روند تامین مواد اولیه مورد نیاز صنایع فولاد و صنعت ریخته گری می‌گردد و این محصول با کیفیت بالا و قیمت بسیار پایین‌تر از قیمت بازار های با واسطه وارد چرخه تولید می‌گردد.

یکی از مهمترین فاکتورهای مد نظر برای خریداران عمده آهن اسفنجی، ارسال محموله در سریعترین زمان ممکن به مراکز تولیدی است. مرکز عرض آهن اسفنجی دامغان این محصول را با حمل و نقل استاندارد و در اسرع وقت، به تمامی نقاط کشور ارسال می نماید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما