فروشندگان ممتاز آهن اسفنجی کنسانتره

آهن اسفنجی نوعی ماده معدنی با درچه سختی بالا بوده که از احیای مستقیم آهن بدست می آید و شکل های مختلفی هم دارد. آهن اسفنجی کنسانتره نمونه پر مصرفی از این ضایعات است که به صورت پودر بوده و زمانی که در مقابل حرارت قرار می گیرد به راحتی ذوب می شود. فروشندگان ممتاز با ارائه این محصول با کیفیت به بازار توانسته اند به خوبی رضایت مصرف کننده را جلب کنند و از این طریق به محبوبیت خود نیز بیفزایند. 

فروشندگان ممتاز آهن اسفنجی کنسانتره

خصوصیات آهن اسفنجی کنسانتره خام

خصوصیات آهن اسفنجی کنسانتره خام آهن اسفنجی خام به شکل های مختلفی در صنعت ظاهر می شود از کنسانتره و گندله گرفته تا سنگ آهن و … که هر کدام مصارف خاص خود را دارند. آهن اسفنجی کنسانتره دارای خصوصیات منحصر به فردی بوده که در زیر به آنها اشاره می کنیم. 

  • این محصول از ذرات ریزتری نسبت به گندله برخوردار بوده و زمانی که در مقابل حرارت گاز یا ذغال قرار می گیرد به راحتی ذوب شده و صنایع می توانند برای ساخت سازه های فولادی و آهنی چون نبشی و میلگرد از آنها استفاده کنند. 
  • رنگ آنها به دلیل دارا بودن آهن فراوان و خلوص زیاد تیره است و زمانی هم که آب می شود این رنگ و کیفیت خود را به خوبی حفظ می کند و در سرد شدن بافتی متراکم و سخت پیدا می کند که به راحتی شکسته نمی شود. 
  • دیگر خصیصه بارز کنسانتره حمل و نقل آسان تر است چون به دلیل ریز بودن وزن سبک تری هم دارد. 

معتبرترین مراکز خرید آهن اسفنجی کنسانتره

معتبرترین مراکز خرید آهن اسفنجی کنسانتره این سایت به عنوان معتبرترین مرکز برای خرید آهن اسفنجی کنسانتره است که توانسته با ارائه محصولات با کیفیت به خوبی رضایت مصرف کنندگان را جلب کند. فروشنده به منظور رفاه حال مشتریان و امکان دسترسی همه افراد به تولیدات جدید اقدام به فروش از طریق این فروشگاه آنلاین کرده است. 

امروزه فروش های اینترنتی نقش بسزایی در خرید فروش محصول دارند و عمده مشتریان از این طریق اقدام به خرید محصول می کنند.  فروشگاه اینترنتی برای کسانی که از نظر بعد مکان و زمان دچار مشکل هستند گزینه بسیار خوبی می باشد و باعث صرفه جویی بیشتر در زمان و هزینه های ایاب و ذهاب می شود. 

با مراجعه به مرکز خرید می توان به قیمت دست پیدا کرد و محصولی مطابق با نیاز خود خریداری کرد. مشتری مداری و رضایت همه جانبه مشتری از جمله اهداف اصلی این فروشگاه های اینترنتی می باشد که با ارائه خدمات مطلوب در این زمینه توانسته اند به این هدف مهم دست پیدا کنند و میزان فروش خود را چندین برابر افزایش دهند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما