فروشگاه بریکت سرد آهن اسفنجی

بریکت سرد آهن اسفنجی محصولی است که پس از تولید آهن اسفنجی به کمک چسب های مخصوص سیلیکاتی تولید می گردد. به طور کلی آهن اسفنجی به دست آمده از روش کوره تونلی به بریکت سرد معروف است.
این بریکت از نظر ظاهری دارای شکل ویژه‌ای است که آن را از انواع بریکت گرم و سایر پروژه های آهن متمایز می کند.

فروشگاه این محصول اقدام به ارائه آن با قیمت مناسب و درجه خلوص بالا کرده است تا خریداران بتوانند بهترین این محصول را از این فروشگاه ها با کیفیت تضمینی به دست آورند.

فروشگاه بریکت سرد آهن اسفنجی

کاربرد بریکت سرد آهن اسفنجی

کاربرد بریکت سرد آهن اسفنجی

بریکت آهن اسفنجی قابلیت بازیافت بسیار بالایی دارد و نیازی به گندله سازی ندارد. این محصول از چگالی قابل توجه ۴.۵ گرم بر سانتی متر مکعب برخوردار است و انتقال و ذخیره سازی آن بسیار راحت می باشد.

از جمله موارد کاربرد این محصول می توان به استفاده از آن در صنعت فولاد استفاده کرد همچنین نقش مهمی به عنوان جایگزین قراضه در کوره های قوس الکتریکی و القایی دارد. استفاده از این محصول می ‌تواند منجر به کاهش مصرف کک شود و به دلیل ناخالصی و کربن پایین جهت تولید فولاد آلیاژی مورد استفاده قرار می گیرد.

از این بریکت همچنین به عنوان یک عامل خنک کننده ایده آل در کنورتور فولاد سازی استفاده می شود علاوه بر این استفاده از این محصول باعث افزایش بار فلزی در کوه های بلند می شود و به این ترتیب میزان تولید در این کوره ها افزایش می یابد.

مرکز خرید بریکت سرد آهن ارزان

مرکز خرید بریکت سرد آهن ارزان

مرکز خرید بریکت آهن ارزان سرد اقدام به ارائه این نوع بریکت خاص جهت کوره های القایی نموده است و کارخانه های تولید کننده فولاد می توانند این محصول را با قیمت باورنکردنی از این مرکز خرید تهیه کنند.

این مرکز مشخصات کامل این بریکت سرد را در وب سایت فروشگاهی خود قرار داده است و خریداران می ‌توانند در مراجعه به آن نسبت به سفارش خود اقدام کنند.

خریداران می توانند از طریق همین وب سایت علاوه بر مشخصات و قیمت روز این محصول در بخش فروش سایت ثبت سفارش خود را انجام داده تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن محموله سفارشی توسط این مرکز ارسال گردد.

این مرکز همچنین شماره تلفن و لینک شبکه های اجتماعی خود را در صفحه اول همین سایت قرار داده است تا راه های متعددی جهت ارتباط با این مرکز در دسترس همه خریداران قرار بگیرد و به این ترتیب نیاز آنها به واسطه ها به طور کل از بین برود علاوه بر این به هیچ وجه نیاز به مراجعه حضوری نداشته باشند و در خانه و محل کار تنها با چند کلیک در این سایت سفارش را انجام دهند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما