فروشگاه عرضه آهن اسفنجی کوره القایی

فروشگاه عرضه آهن اسفنجی کوره القایی در تلاش است تا آهن اسفنجی را در بهترین کیفیت ممکن و مرغوب ترین کیفیت ممکن به بازار عرضه کند، تا فولاد و آهن آلاتی که از آن تهیه می شود در کیفیت بالایی ساخته شود. آهن اسفنجی خام بسیار استفاده دارند. خرید آهن اسفنجی سبب می شود که شما هزینه های مقرون به صرفه تری برای تهیه ی مواد اولیه ی مورد نیاز خود بپردازید.

فروشگاه عرضه آهن اسفنجی کوره القایی

شاخصه های بارز آهن اسفنجی خام

شاخصه های بارز آهن اسفنجی خام حال می خواهیم شاخصه های بارز آهن اسفنجی خام را بیان کنیم،

  1. می دانیم که آهن اسفنجی از احیای مستقیم سنگ آهن ها به دست می آید، این آهن اسفنجی در کارگاه ها و یا تولیدی های فولاد و ریخته گری و …. به شکل های مختلفی وجود دارد، به همین دلیل است که آن را بهترین جایگزین برای آهن قراضه می دانند،
  2. از ویژگی های آهن اسفنجی خام می توان به قدرت و توان اکسیداسیون و یا همان زنگ زدگی بسیار بالای آن اشاره کرد، طوری که با وجود رطوبت هم به راحتی می تواند زنگ بزند.
  3. امکان خرید و دست یابی به این آهن اسفنجی کوره القایی به راحتی وجود دارد، کارخانه ها و کارگاه های ریخته گری و …. که این آهن اسفنجی را تولید می کنند، درآمد بسیار خوبی را دارند.

زمانی که استفاده از این آهن اسفنجی در ایران به وجود آمده بود، اصلا کمبود آهن قراضه ای وجود نداشت، و اتفاقا اصلا وجود آهن قراضه نزولی هم نبود. به همین دلیل کسی به فکر استفاده از آهن اسفنجی نبود، چون فکر می کردند که شاید برای کوره مناسب نباشد، اما در هند از آهن اسفنجی خود استفاده می کردند که البته آن آهن اسفنجی کربن خیلی کمی داشت.

خرید بدون واسطه آهن اسفنجی کوره القایی

خرید بدون واسطه آهن اسفنجی کوره القایی امکان خرید بدون واسطه آهن اسفنجی کوره القایی وجود دارد و به راحتی می توانید، این آهن اسفنجی را در قیمت ها و کیفیت های متفاوت می توانید، خریداری کنید و در صورتی که شما مستقیما و بدون واسطه برای خرید آن اقدام می کنید، با قیمت مقرون به صرفه تری مواجه می شوید.

آهن اسفنجی کوره القایی در شهر های مختلفی به فروش می رسد که اگر شما می خواهید، هزینه ی حمل و نقل کمتری بپردازید، بهتر است از شهر های اطراف خود که از کیفیت آهن اسفنجی کوره القایی آن ها مطمئن هستید، خریداری کنید.

خرید آهن اسفنجی می تواند، هوشمندانه ترین حرکت و بهترین جایگزین به جای استفاده از آهن قراضه ها باشد که می توانید به راحتی آن را در ساخت فولاد ها و آهن آلاتی با دوام بالا مصرف کنید. معمولا این آهن اسفنجی خام و آهن اسفنجی کوره القایی را می توانید از کارخانه ها ذوب آهن و یا کارگاه های ریخته گری بدون واسطه خریداری کنید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما