فروش مستقیم آهن اسفنجی اردکان

آهن اسفنجی اردکان از مرغوب ترین و معروف ترین آهن های اسفنجی تولید شده در کشور ما محسوب می شود که تولید آن در شهر اردکان، نسبت به سایر شهرها از رونق و رواج فوق العاده ای برخوردار است.

فروش مستقیم یکی از بهترین روش ها برای فروش آهن اسفنجی کم کربن اردکان می باشد که در این روش به علت عدم وجود انواع واسطه ها، قیمت محصول مورد نظر به صورت قابل توجهی کاهش می یابد.

فروش مستقیم آهن اسفنجی اردکان

5 ویژگی مهم آهن اسفنجی کم کربن

5 ویژگی مهم آهن اسفنجی کم کربن

آهن اسفنجی یکی از انواع آهن های تولید شده در جهان به خصوص کشور ایران می باشد که به صورت مستقیم و بدون واسطه و بدون نیاز به ذوب شدن سنگ آهن در فرایندهای تولید، اکسیژن آن به طور کامل حذف می شود و از طریق تولید و کشف مستقیم سنگ آهن، تهیه و ساخته می شود.

آهن اسفنجی پس از گذراندن مراحل و فرایندهای احیا و ذوب در صنعت فولاد سازی، در فرایندهای دیگری به نام ریخته گری به انواع محصولات مختلف که مورد نیاز مردم و کشور می باشد، تبدیل می شود. از مهمترین ویژگی های آهن اسفنجی کم کربن می توان به تبدیل آن به سه شکل مختلف به نام های بیلت یا همان شمش، اسلب یا تختال و میلگرد اشاره کرد که با این شکل ها در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

از مهمترین ویژگی های آهن اسفنجی کم کربن عبارت است از: 1. فراهم سازی یک جریان عالی در لوله ها، مخازن،  و غیره برای شارژ بودن بدون توقف،2 پایین بودن سطح گوگرد و فسفر،3. بالا بودن کیفیت سازگار و هماهنگ،4. کاهش مصرف اکسیژن و انرژی در صنایع مختلف،5. کاهش مقدار نیتروژن در آهن ذوب شده که نتیجه ی آن تولید یک محصول باکیفی تر می باشد.

آهن اسفنجی اردکان را از کجا بخریم؟

آهن اسفنجی اردکان را از کجا بخریم؟

امروزه برای خرید آهن اسفنجی اردکان مراکز و مکان های مختلفی تاسیس و راه اندازی شده است که البته بسیاری از مراکز خرید و فروش اینترنتی و آنلاین نیز در زمینه ی فروش این محصول به طور گسترده فعالیت می کنند. برای خرید این محصول بهتر است به مراکز و مکان هایی مراجعه کنید که از اعتبار و استانداردهای لازم برای فروش این محصول برخوردار باشند و محصولی با کیفیت و اصل را به مشتریان و متقاضیان خود ارائه دهند.

همچنین برای خرید این نوع آهن می توانید به سایت اینترنتی ما که یکی از بهترین مراکز خرید اینترنتی محسوب می شود، مراجعه کنید و آن را به فروشندگان ما سفارش دهید تا آنها در اسرع وقت به سفارش شما رسیدگی کنند و همچنین خدمات ارزنده ای را در رابطه با خرید این محصول در اختیار شما قرار دهند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما