فروش مستقیم بریکت سرد آهن

بریکت سرد آهن از جمله محصولاتی است که امروزه برای تولید انواع و اقسام شمش فولاد و همچنین دیگر تجهیزات آهنی از آن استفاده می‌شود که دارای کیفیت بسیار خوبی بوده و همچنین مدل های مختلف و گوناگونی نیز دارد.

فروش مستقیم بریکت سرد آهن توسط فروشندگان مختلف انجام می‌شود که تمامی آنها محصولات خود را به صورت کلی در بسته بندی های مخصوص در حجم بالا به فروش می‌رساند و با قیمت ویژه در اختیار خریداران می‌گذارند تا باعث جلب رضایت آنها باشند.

فروش مستقیم بریکت سرد آهن

آنچه باید از بریکت سرد آهن اسفنجی بدانید

آنچه باید از بریکت سرد آهن اسفنجی بدانید بریکت از جمله محصولاتی است که با استفاده از گندله سازی و همچنین دیگر تجهیزات در کارخانه‌های تولید آهن به دست می‌آید که نمونه‌های مختلفی داشته و دارای نمونه اسفنجی نیز می‌باشد که جزء محصولات پرفروش به شمار آمده و از آن استفاده های بی نظیری می کنند.

بریکت آهن اسفنجی معمولاً دارای رنگ مشکی و رنگ سیاه هستند که استحکام و مقاومت بسیار بالایی نسبت به حرارت و همچنین شکستگی و ضربه دارند به همین جهت از آنها برای تولید فولاد استفاده های بی نظیری می کنند و جذب مواد اصلی در تولید میلگرد و نبشی و همچنین رابیتس می‌باشند و طرفداران بی شماری را به خود اختصاص داده و در کارخانه هایی که محصولات آهنی تولید می‌کنند از این محصولات استفاده های بی نظیری می نمایند.

بریکت سرد آهن اسفنجی معمولاً به این صورت تولید می‌شود که دارای قسمتهای سوراخ مانند به شکل اسفنج است و همین جهت به نوع اسفنجی معروف شده و همچنین از لابلای آن هوا را رد و بدل می‌شود به همین جهت برای ذوب کردن مناسب هستند و می توان آنها را درون قالب های مخصوص ریخت و با استفاده از درجه حرارت پایین تمامی آنها را ذوب کرد و برای قالب ریزی و تولید انواع و اقسام تجهیزات مورد استفاده قرار داد.

از دیگر نکات درباره بریکت سرد آهن می‌توانیم این مورد را نیز نام ببریم که معمولاً این نمونه‌ ها دارای انواع مختلف هستند که دارای ذرات ریز از جمله پریسه و همچنین دیگر ذرات کوچک هستند که می توان از آنها برای موارد مختلف استفاده کرد و نهایت بهره را از مزیت آن ها برد.

تولید کنندگان بریکت سرد آهن

تولید کنندگان بریکت سرد آهن تولید بریکت سرد آهن توسط تولید کنندگان بزرگ انجام می‌ شود که تمامی این تولید کنندگان محصولات خود را با استفاده از مواد مرغوب و با کیفیت تولید می‌ کنند و به صورت عمده به بازار ارائه می نمایند تا مشتریان و خریداران بتوانند با استفاده از این محصولات به رضایت کامل رسیده و همچنین تولید کنندگان برای رونق فروش محصولات خود آنها را به کشور های خارجی نیز ارسال می کنند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما