فروش کلی آهن اسفنجی نرمه

آهن اسفنجی نرمه یک محصول ارزشمند است که می توان آن را صنایع متعددی به کار برد. فروش این کالا در بازار های داخلی اغلب به صورت کلی انجام می شود. این شیوه فروش تاثیر بسزایی در کاهش قیمت تمام شده آن خواهد داشت. قیمت فروش کلی این کالا با توجه به فاکتور های گوناگونی تعیین می شود که از این مورد ها می توان به سطح کیفی آهن اسفنجی اشاره کرد. با افزایش کیفیت این  محصول قیمت تمام شده آن بیشتر خواهد شد.

فروش کلی آهن اسفنجی نرمه

همه چیز درباره آهن اسفنجی خام

همه چیز درباره آهن اسفنجی خام آهن اسفنجی محصولی است که برای تولید آن از شیوه های مختلفی استفاده می شود که مهمترین آن احیای مستقیم سنگ آهن می باشد. در این فرایند اکسیژن موجود در سنگ آهن حذف می شود و عیار آن در حدود 67 درصد می باشد. این محصول ارزشمند و کاربردی دارای مشخصه های بسیار زیادی است که از مهمترین آنها می توان به کروی بودن آن اشاره کرد.

اصلی ترین موارد استفاده این محصول در صعت فولاد می باشد. در حدود 5 درصد از مواد تشکیل دهنده این محصول را آهن اسفنجی خام تشکیل می دهد. از دیگر مشخصه های این محصول می توان به مقاومت بسیار زیاد آن اشاره کرد. کربن بالای این محصول باعث شده تا محصولات فولادی تهیه شده به کمک این کالا از سختی و دوام بسیار زیادی برخوردار باشند.

این محصول از سال 89 در کشور به صورت گسترده تولید شد. تولید بالای این محصول در کشور باعث شده تا صنعت فولاد ایران به پیشرفت های بیشماری دست پیدا کند. از دیگر روش های تولید آهن اسفنجی می توان به روش میدرکس اشاره کرد. در این روش از گاز طبیعی برای ساخت و تولید آهن های اسفنجی خام استفاده می شود.

قیمت روز آهن اسفنجی نرمه

قیمت روز آهن اسفنجی نرمه قیمت آهن اسفنجی یکی از اصلی ترین و مهمترین فاکتور هایی است که مشتریان این محصول به آن توجه می کنند. کاهش قیمت تمام شده این کالا باعث می شود تا میزان خرید و فروش آن در بازار تا حد بسیار زیادی افزایش پیدا کند. برای قیمت گذاری آهن اسفنجی نرمه از شیوه ها و روش های متعددی استفاده می شود که مهمترین آن قیمت گذاری بر اساس نیاز های بازار می باشد.

طبق این روش هر چه تقاضا برای خرید و سفارش آهن اسفنجی افزایش پیدا کند، میزان تولید آن نیز بیشتر خواهد شد که این امر نقش مهمی در کاهش قیمت تمام شده آن خواهد داشت. شما عزیزان می توانید برای تهیه و اطلاع از بروز ترین قیمت تمام شده این کالا به این سایت مراجعه کنید و محصول مد نظر خود را تهیه نمایید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما