قیمت انواع آهن اسفنجی تبریز

تبریز از مهم ترین تولیدکنندگان حوزه تولید انواع آهن اسفنجی در سطح آسیا است و محصولات کارخانجات فعال در این شهر به عنوان بهترین محصولات فولادی، علاوه بر تامین نیاز صنایع داخلی، به بسیاری از کشورهای جهان صادر می‌شود.

قیمت انواع آهن اسفنجی تبریز بسته نوسانات بازار و میزان عرضه و تقاضا متغیر است و به همین علت لازم است لیست قیمت آهن اسفنجی از طریق مراکز معتبر استعلام شود.

قیمت انواع آهن اسفنجی تبریز

آهن اسفنجی پر کربن چه ویژگی هایی دارد؟

آهن اسفنجی پر کربن چه ویژگی هایی دارد؟

آهن اسفنجی بسته به نوع فرآوری، جنس و نوع سنگ آهن مورد استفاده در پروسه تولید و درصد ترکیبات؛ در انواع مختلف پر کربن و کم کربن تولید و وارد بازار صنعتی می‌شود. آهن اسفنجی دارای درصد کربن بالا به عنوان یکی از مهم ترین مواد اولیه کارخانجات تولید کننده فولاد و آهن شناخته می شود و دارای ویژگی های خاصی است.

این نوع از آهن اسفنجی دارای درصد بالاتری از کربن نسبت به انواع آهن اسفنجی کم کربن است. این امر موجب شده است که شاخصه ها و ویژگی های آن با انواع آهن اسفنجی دارای کربن پایین متفاوت باشد و از حیث مقاومت مکانیکی و فشاری دارای ظرفیت تحمل بالایی باشد.

همچنین آهن اسفنجی دارای درصد بالای کربن دارای استحکام کششی مطلوبی است و قابلیت انعطاف پذیری پایینی دارد.

مقاومت و استحکام بالای آهن اسفنجی پر کربن، موجب شده که این محصول نسبت به سایر انواع آهن اسفنجی، دارای قیمت بالاتری باشد. هرچه درصد کربن موجود در آهن اسفنجی بالاتر باشد درجه ذوب آهن بالاتر است و به این ترتیب استحکام آن بیشتر می‌شود.

خرید آسان آهن اسفنجی تبریز

خرید آسان آهن اسفنجی تبریز

آهن اسفنجی تولید شده در کارخانجات تبریز به عنوان یکی از مرغوب ترین و بهترین آهن اسفنجی در سطح آسیا شناخته می شوند و به همین دلیل این محصول دارای خریداران بسیاری در بازارهای آسیایی و بازارهای جهانی است. همچنین بسیاری از صنایع مبدا، مانند صنعت فولاد به عنوان مصرف کننده سنگ آهن اسفنجی شناخته می شود.

 در حال حاضر مراکز عرضه مستقیم به منظور ایجاد شرایط خرید آسان آهن اسفنجی تبریز، این متریال را به صورت عمده و مستقیم به فروش می رساند. خرید آهن اسفنجی از مرکز اینترنتی عرضه انواع متریال مورد استفاده در فولاد دارای مزایای بسیاری است.

مهمترین این مزایا قیمت مناسب و اقتصادی این محصولات است. از آنجا که آهن اسفنجی به عنوان یکی از مواد اولیه پرکاربرد در صنعت ریخته گری و فولاد است، قیمت آن برای واحدهای تولیدکننده بسیار حائز اهمیت است.

شرکت‌های عرضه مستقیم با ارائه این محصول با کیفیت بالا و قیمت استثنایی و مقرون به صرفه، شرایطی را ایجاد کرده‌اند که خریداران بتوانند این محصول را با قیمت پایین تهیه نمایند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما