قیمت انواع آهن اسفنجی خام

قیمت آهن اسفنجی خام بر اساس نرخ روز شمش فولاد خوزستان و تقریبا 50درصد سهم آن تعیین میشود، تیر آهن اسفنجی با اعتبار قیمتی محدود اعلام میشود.

مدت اعتبار آن بستگی به شرایط بازار آهن و فولاد است همانگونه که نرخ روز شمش فولاد ملاک قیمت گذاری آهن اسفنجی است و البته ملاک برای دیگر محصولات بالادست نیز می باشد این شاخص قیمت نه تنها ایران بلکه معیار و ملاک در کل جهان است.

قیمت انواع آهن اسفنجی خام

آهن اسفنجی پر کربن چه ویژگی هایی دارد؟

آهن اسفنجی پر کربن چه ویژگی هایی دارد؟ کاربرد آهن اسفنجی پر کربن در کوره‌های القایی به عنوان یکی از مهم‌ترین موارد مورد استفاده می باشد. استفاده از آهن اسفنجی، در کوره‌های القایی توانایی این رادارد که نزدیک به نیمی از کل درصد، جایگزین قراضه شود.

ولی کاربرد آن در کوره القایی، نیاز به دانش فنی و تجربه دارد. همچنین استفاده از آهن اسفنجی تغییر و تحولی بزرگ در ریخته‌گری مداوم صنعت فولاد شده است.

ویژگی های آهن اسفنجی پرکربن:

  • جایگزین بهتری جهت قراضه در قسمت های فولاد سازی است.
  • میزان آهن بالا، کیفیت باعث کیفیت بالای فلز کاری می شود.
  • گوگرد و فسفر کمتر
  • عناصر زائدی که در آهن قراضه وجود دارد در آهن اسفنجی وجود ندارد.
  • این ماده را به عنوان خنک کننده می توان استفاده کرد. بریکت شکل فشرده شده ی آهن اسفنجی همچون جهت حمل و نقل آسانتر و طراحی و تولید می شود بریکت بهترین روشی است که میزان زنگ زدگی را کاهش میدهد و بریکت باعث افزایش دانسیته و مقاومت در برابر سایش و کاهش تخلخل میشود.

آهن اسفنجی پرکربن ماده ای بسیار کاربردی در صنعت فولاد خام و تولید آهن است که با ویژگی های خاصی که دارد میتواند جایگزین مناسب قراضه در صنایع تولید آهن شود. بریکت انواع گوناگونی دارد، به عنوان مثال بریکت گرم آهن اسفنجی، بریکت نرمه آهن اسفنجی، بریکت سرد آهن اسفنجی،…

عرضه بدون واسطه آهن اسفنجی خام

عرضه بدون واسطه آهن اسفنجی خام عرضه مستقیم (بدون واسطه) محصول، روشی است که درآن فروشندگان بجای ذخیره کردن محصولات درانبار ،بطور مستقیم آن محصولات را از تولید کننده به دست مصرف کنندگان میرساند.

جهت خرید آهن اسفنجی توجه داشته باشید که قبل از خرید آهن، دریافت تاییدیه جدیدترین قیمت از واحد فروش دولتی الزامی می‌باشد.

پخش اهن اسفنجی به واسطه نمایندگی شرکت تولید کننده و همچنین سامانه فروش اینترنتی صورت می گیرد . این مراکز فروش به عنوان مهمترین و معتبرترین توزیع کنندگان آهن اسفنجی این محصول را با عیار بالا عرضه میکنند.

خریداران عمده آهن اسفنجی برای خرید مقرون به صرفه می‌توانند ازطریق شرکت پخش بدون واسطه اقدام به خرید کنند و محموله را در محل آدرس تحویل بگیرند.

در واقع با عرضه آهن اسفنجی موجب حذف دلال ها که باعث افزایش نرخ نهایی محصولات نمی شود ویک سری مزایای دیگر که تمامی آن به نفع تولیدکنندگان و مصرف کنندگان می باشند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما