قیمت انواع بریکت سرد آهن

یکی از محصولات بسیار بسیار فشرده که امروزه بسیار زیاد مورد استفاده قرار می گیرد بریکت ها می باشند. بریکت ها در قدیم بسیار کاربرد نداشتند و به ذهن کمتر کسی می رسید که ان را تهیه کند و بسازد.

بریکت آهنی دارای دو نوع گرم و سرد می باشد که در اینجا به نوع سرد ان می پردازیم. بریکت سرد آهن دارای قیمت استثنایی می باشد و در مقایسه با کارکرد بریکت سرد، دارای قیمت بسیار خوبی می باشد.

قیمت انواع بریکت سرد آهن

همه چیز درباره بریکت سرد آهن اسفنجی

همه چیز درباره بریکت سرد آهن اسفنجی بریکت به فشرده سازی برخی مواد مثل ذغال و یا خرد شدن تکه آهن ها گفته می شود. بریکت های سرد در مقایسه با بریکت نرم، قابلیت ساخته شدن راحت تر و اسوده تری دارد و به راحتی می توانید ان را بسازید.

برای ساخته شدن بریکت سرد باید تکه های آهن اسفنجی و یا گرد و غبار های دیگر مواد مثل ذغال را در هوای آزاد قرار داده و ان ها کاملا سرد بشوند و از حرادت بیفتند و هیچ گونه گرمایی نداشته باشند و سرد و یا خنک باشند و بعد آن ها را درون دستگاه ریخته و در ان جا عملیات خاصی روی ان انجام خواهد شد و به تکه های کوچک دایره شکل در می آیند.

این بربکت های یرد در تهیه راه و جاده سازی و حمل ماشین ها بسیار کاربرد دارد اما قطعه های اهن باعث می شوند که اکسیژن بسیار زیادی جذب ان شود و نتواند جلوی حرکت ماشین ها را بگیرد و در نتیجه عواقب بسیار بدی بروز دهد ولی با تو جه به قیمت آن در صنعت های مختلف از ان استفاده می کنند.

همچنین بریکت آهن اسفنجی که اسم ان ها هم می شود متوجه شد، دارای حرارت و گرما نمی باشند و بسیار نرم و حالت اسفنجی دارند و با دست زدن به آن ها دستمان رنگی خواهد شد و رنگ ان ها را جذب می کند زیرا با توجه به اینکه ذغال هایی در ان به کار رفته است، باعث پس دادن رنگ خواهد شد.

خرید بدون واسطه بریکت سرد آهن

خرید بدون واسطه بریکت سرد آهن برای خرید انواع بریکت های سرد آهن می توانید هم به مصالح ساختمانی فروشی ها مراجعه نموده و یا هم به آهنگری ها به صورت حضوری مراجعه کنید و بدون افراد سودجو و متقلب و بدون واسطه ان ها را با قیمت مناسب خریداری کنید.

خرید بریکت آهن اسفنجی رشد چشم گیری در بازار داشته و می توانید در شرایط فعلی برای مبارزه با ویروس کرونا در خانه بمانید و از طریق سایت ها و یا شبکه های مجازی ان ها را استعلام قیمت بگیرید و به صورت آنلاین خریداری کنید و یا با مشاورین و کارشناسان ان بخش تماس حاصل فرمایید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما