قیمت انواع بریکت نرمه آهن اسفنجی

قیمت انواع بریکت نرمه آهن اسفنجی به عوامل مختلفی از جمله عیار آن انالیز می شود. بریکت نرمه آهن اسفنجی قالب هایی هستند که فشرده از آهن اسفنجی می باشند. در بساری از موارد بریکت نرمه آهن اسفنجی در مزایده گذاشته می شود تا به فروش برسد و قیمت آن طبق گفته خریداران تعیین می شود. همینطور خریداران می توانند قیمت بریکت نرمه آهن اسفنجی را به طور مستقیم از خود شرکت های سازنده آنان دریافت کنند.

قیمت انواع بریکت نرمه آهن اسفنجی

ویژگی های بریکت آهن اسفنجی عیار بالا

ویژگی های بریکت آهن اسفنجی عیار بالا بریکت آهن عیار بالا جایگزین مناسبی برای ضایعات آهن است که، مشکلات زیست محیطی آن هم نسبت به بقیه از درصد کمتری برخوردار است. به عمین دلیل بیشتر کشور های تولید کننده فولاد به دنبال خرید این گونه بریکت ها هستند و بیش از بیش نیازمند خرید آن هستند. آهن اسفنجی عیار بالا را میتوانند به صورت آهن گرم کلوخه شده دراورد و به این طریق می توانند آنان را به آسانی حمل و نقل یا نهگداری کنند. خریداران بریکت آهنی عیار بالا میتوانند آنان را برای مدت طولانی انبار کنند و از اشتعال و اکسیداسیون آنان جلوگیری کنند. بریکت آهن این قابلیت را دارا است که، انان را به صورت فله ای و از طریق دریا به سایر کشور های جهان صادر کنند. امروزه کشور های ایران، چین، هند از جمله کشور های مهم در زمینه صادرات آهن اسفنجی هستند که ماده اصلی ساخت ان بریکت اهن اسفنجی است. همانطور که گفته شد بریکت آهن اسفنجی با دوتا روش سرد و گرم ساخته می شود که ایران نیز این قابلیت ساخت آنان را دارد. جالب است که بداغنید ایران از جمله معدود کشور هایی است که می تواند بریکت آهن نرمه اسفنجی به روش گرم را نیز بسازد.

عرضه بدون واسطه بریکت نرمه آهن اسفنجی

عرضه بدون واسطه بریکت نرمه آهن اسفنجی همانطور که میدانید وقتی کالایی را بدون واسطه و به صورت مستقیم از خود کارخانه یا تولید کننده کالا بخریم قیمت آن نسبت به بازار بسیار کم تر خواهد بود به همین دلیل بسیاری از افراد ترجیح می دهند کالایه مورد نیاز خود را بدون واسطه و از خود تولید کننده بخرند. نحوه عرضه بریکت آهن نیز به این گونه است و مشتریان بریکت آهن میتوانند آن را به طور مستقیم از خود نماینده های فروش یا کارخانه های بریکت آهن خریداری کنند. بسایری از کارختنه جات های بریکت آهن برای خرید بدون واسطه مشتریان خود سایت هایی طراحی کرده اند که مشتریان می توانند در آنجا قیمت و ثبت سفارش کنند، همینطور مشتریان میتوانند به صورت حظوری به کارخانه ها یا نمایندگی های آن کارخانه ها در شهر خود بروند و بریکت اهن را بدون واسطه دریافت کنند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما