قیمت بهترین بریکت آهن اسفنجی

در صنعت از آهن اسفنجی در فرآیندی بریکت آهن اسفنجی گرفته می شود بریکت در واقع انواع مواد سوختنی قالب گیری شده با اندازه هایی یکسان  هستند که ایمن ترین حالت نقل و انتقال را دارند و با دستگاه بریکت گیری بدست می آیند.

بریکت آهن اسنفجی کالایی است که در بسیاری از واحد های تولید فولاد استفاده بسیار دارد اما با وجود ویژگی های خوبی که دارد از قیمتی بسیار مناسب و مقرون به صرفه برخوردار است.

قیمت بهترین بریکت آهن اسفنجی

بریکت داغ آهن اسفنجی چه ویژگی هایی دارد؟

بریکت داغ آهن اسفنجی چه ویژگی هایی دارد؟ در صنعت فولاد سازی بریکت به مواد سوختنی کفته می شود که دارای اندازه های یکسان و قالب گیری شده هستند که به آن خوش سوز نیز گفته می شود.

خوش سوز یا بریکت از آهن اسفنجی بدست می آید این مواد سوخت هایی عالی و بسیار امن برای انتقال از جایی به جایی محسوب می شوند آهن اسفنجی قالبلیت اشتعال بسیار بالایی دارد ولی این مواد سوختی یعنی بریکت از درجه اشتعال کمی برخودار بوده و می توان مقدار زیادی از آن را در یکجا ذخیره کرد در حالیکه آسیب رسانی نداشته باشد بریکت گرم در کوره های بلند و در دمای حدود ۶۵۰ درجه تولید می شود بنابر این ایجاد خط بریکت گرم نزدیک واحد تولید می تواند دارای صرفه اقتصادی و برای صنعتگر باعث صرفه جویی در مصرف انرژی بشود و کاهش هزینه ها را بدنبال خواهد داشت.بریکت دارای مقاومتی بسیار بالا است و دما های بالا را به خوبی تحمل می کند این کالا در برابر ترکیب با اکسیژن بسیار مقاوم و مصرف آن برای صنعت گران صرفه اقتصادی دارد. 

بریکت داغ آهن اسفنجی بهترین مواد سوختنی و قالب گیری شده ای هستند که برای ذخیره سازی و حمل و نقل بسیار آسان در صنعت فولاد شناخته شده است.

راه های خرید بریکت آهن اسفنجی

راه های خرید بریکت آهن اسفنجی تولید کننده انواع بریکت آهن اسفنجی تولید شده از آهن اسفنجی را در تمام مراکز معتبر این کالا قرار داده تا تمام صنعتگران و فولاد سازان بتوانند از این محصول استفاده کنند.

تولید کننده سایتی در اینترنت راه انداز کرده و در آن سایت انواع بریکت را جهت مطلع کردن تمام صنعتگران قرار داده تا با دیدن انواع تولیدات این کارخانجات بتوانند از نوع خاصی از بریکت که مد نظرشان است ثبت سفارش و خریداری فرمایند. شما اگر تمایل داشته باشید که از انواع این محصولات با قیمتی مقرون به صرفه تر استفاده کنید بهتر است با کنار گذاشتن تمام واسطه ها این کالا را بصورت مستقیم تهیه فرمایید البته برای خرید بریکت آهن اسفنجی شما می توانید خرید عمده این کالا را هم تجربه کرده تا ببینید در این صورت بابت تهیه آن قیمت کف را پرداخت کرده اید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما