قیمت بهترین نرمه آهن اسفنجی عمده

قیمت بهترین نرمه آهن اسفنجی عمده را بهتر است از مرجعی که پخش کننده اصلی می باشد، به دست آورید. این نوع از محصول که در اصل ضایعات به شمار می رود، به اشکال مختلفی عرضه می گردد. به هر حال خرید نرمه آهن اسفنجی خام با نرخ های بسیار عالی امکان پذیر بوده که در ادامه این نوشته، ما در کنار ارائه مشخصات این محصول، به محل اصلی فروش هم اشاره می کنیم.

قیمت بهترین نرمه آهن اسفنجی عمده

مشخصات نرمه آهن اسفنجی خام

مشخصات نرمه آهن اسفنجی خام درباره مشخصات نرمه آهن اسفنجی خام باید گفت که از جمله ضایعات پرکاربرد به شمار می رود. این نوع محصول، فلزی می باشد که از طریق احیای مستقیم سنگ آهن تولید می گردد. شکل اولیه آن گندله مانند است که در هنگام جا به جایی نرمه های آن باقی می ماند. آنها را جمع آوری می نمایند و به چرخه تولید دوباره باز می گردانند.

به طور معمول آهن اسفنجی در عیارهای بین 84 تا 95 درصد تولید می شود که نرمه آن می تواند اندکی متفاوت بوده که زیرا که امکان مخلوط شدن آن با سایر فلزات و ناخالصی ها زیاد وجود دارد. در هر صورت، از چنین کالایی به شکل زیادی در ساخت فولاد و آهن استفاده می نمایند و جزئی از پرمصرف ترین‌ ضایعات قابل بازیافت هستند.

در ساخت بریکت هم کارایی بالایی داشته و یکی از جمله اصلی ترین مواد اولیه محسوب می گردد. آهن اسفنجی را به این دلیل به بریکت تبدیل می نمایند که در زمان حمل و نقل و انبار کردن اکسیداسیون آن کاهش پیدا کند و از طرفی، به راحتی می شود آن را انتقال داد.

به هر صورت، بهترین های این محصول از عیار بالایی برخوردار است و طبعاً با قیمت بیشتری نیز ارائه می گردد.

مراکز معتبر خرید نرمه آهن اسفنجی عمده

مراکز معتبر خرید نرمه آهن اسفنجی عمده از بزرگترین مرکز معتبر خرید نرمه آهن اسفنجی عمده می شود به راحتی در حجم بالا بهترین ها به دست آورد که از عیار بالایی برخوردارند. البته اغلب خریداران نیز شرکت هایی هستند که کارشان تولید فولاد می باشد. در این میان تاجران هم آنان را می توانند سفارش می دهند.

اما اگر قصد‌تان این است تا به را‌حت ترین‌ شکل ممکن نوع پرعیار را تهیه کنید، می شود از طریق آنلاین و همین وب سایت، اقدام نمایید. بنابراین، دیگر نگرانی بابت اتلاف وقت نداشته و هزینه های شما هم به شدت کاهش پیدا می کند.

پس از معامله، فروشنده سریع اقدام به فرستادن محصول می نماید. آنها را به همه جای کشور پخش می کند. ولی جهت خرید، بهتر است که با کارشناسان این فروشگاه تماس بگیرید. آنان راهنمای لازم را نموده و بهترین نرمه آهن اسفنجی را برای شما معرفی می کنند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما